Misshaped Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 PS2: Final Fantasy XI og XII Angel of Darkness (Tomb Raider) Gran Turismo 4 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ingen fullpris spill. Det eneste fullpris PC spillet jeg har kjøpt er Red Alert som jeg kjøpte fordi jeg elsket den ulovlige kopien jeg hadde. Dette er jo i konsoll-delen av forumet da. Jeg skal ihvertfall ha Mario Kart og Zelda til GC. I know! Har både PS1 & 2 + N64 Det jeg mente var "Ingen fullpris spill" Og så la jeg til en liten tilleggsinformasjon om mine PC-spill vaner. Til konsoll kjøpte jeg akkurat FFX, MGS2 og Kingdom Hearts. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Spill jeg helt sikker vil kjøpe: Metroid Prime Zelda Mario 128 Mario kart Splinter Cell Final Fantasy CC helt enig, men min liste: Metroid Prime Zelda Mario 128 Mario kart Splinter Cell Final Fantasy CC F-zero Star Wars: Rogue Squadron III 1080º: Avalanche Driver 3 Metal Gear Solid GC Resident Evil 4 Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har bestilt Zelda:WW. Skal også ha neste F-Zero spel. (Har ein tendens til å kjøpe kvar konsoll det kjem eit F-Zero spel til. Må vel fleske til med ei Arkademaskin også no.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå