Laman Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvilke spill skal DU kjøpe i de nermeste åra? Jeg: Halo2 Mm3 mgs2:subtance Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Fy faen det er så mange spill at jeg har ikke oversikt over når og hvor og hvem tar det når de begynner nærme seg.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 nærmeste ÅRA? tja doom8 blir sikkert bra :-) Baldurs gate DA 2 Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 counter strike cz, ser drit bra ut fable starcraft ghost og masse mer Lenke til kommentar
Agres Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skal vi se, er mange spill jeg skal kjøpe i løpet av noen år. Har skrevet et lite utvalg av dem: PS2: Final Fantasy X-2 MGS2: Substance Final Fantasy XII MGS3 - Litt langt inn i fremtiden, men.. :> PC: S.T.A.L.K.E.R Doom3 Star Wars Galaxies World of Warcraft osv.osv. :> Lenke til kommentar
Kenshin Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er det bare jeg som synst det er for mange spill som kommer? Helt ærlig kunne jeg tenkt meg at de stoppet spillutviklingen et års tid fordi jeg har MYE å ta igjen Uansett spill som jeg skal kjøpe er ihvertfall Zelda(allerede bestilt), Metroid Prime, Halo2 og sikkert nok Fable. Skal også få kjøpt Splinter Cell en gang! Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg skal kjøpe: Halo 2 Fable amped 2 Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skal kjøpe CM4 som kommer nå når som helst i posten.. Ellers har jeg ingen spessielle planer.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 GTA Vice City til pc og Warcraft3: Frozen Throne Jeg skal sikkert kjøpe fler også, men disse vet jeg ikke om ennå Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Baldur's Gate Dark Alliance 1 og 2 til xbox Knights of the old republic Fable world of warcraft star wars galaxies middle-earth online the war of the ring +alle de andre ringenes herre spillene som kommer (uansett hvor dårlige de er, hehe) B.C. Halo 2 deus ex 2 alle rollespillene BioWare klarer å spytte ut +++++++++ Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Spill jeg helt sikker vil kjøpe: Metroid Prime Zelda Mario 128 Mario kart Splinter Cell Final Fantasy CC Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hva som står på "lista" mi hittil Må ha: Star Wars Galaxies, PlanetSide, Warcraft 3 Frozen Throne, VietCong Skal skaffe en eller annen gang: Metroid Prime, Resident Evil 0, Soul Calibur 2 Kanskje: Starcraft Ghost, Mario Kart NGC og Final Fantasy Chrystal Chronicles Pluss, nylig skaffa CC Generals og er meget fornøyd med det Lenke til kommentar
Geofon Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Total annihilation 2 Hvis det skulle komme.. Total annihiliation kom i 1996 tror jeg (?) Fortsatt det beste rts spillet syntes nå jeg! Lenke til kommentar
Lazifer Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er igrunn litt dumt spørsmål? , det er jo mange nye spillserier som kommer, og ikke minst gamle glemte reproduksjoner. Hadde vært kult å sett Fallout 3 da, savner virkelig en oppfølger til Fallout I & II, som ikke er et bæsjete strategispill =) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ingen fullpris spill. Det eneste fullpris PC spillet jeg har kjøpt er Red Alert som jeg kjøpte fordi jeg elsket den ulovlige kopien jeg hadde. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ingen fullpris spill. Det eneste fullpris PC spillet jeg har kjøpt er Red Alert som jeg kjøpte fordi jeg elsket den ulovlige kopien jeg hadde. Dette er jo i konsoll-delen av forumet da. Jeg skal ihvertfall ha Mario Kart og Zelda til GC. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Må ha: Xbox: Street Racing Syndicate12 DOA3 Mortal Kombat (det nye) Merchedes World Racing Enter The Matrix Kansje: Xbox: Amped (Platinium) Splinter Cell Burnout 2 (hvis d kommer) APEX CMR3 MX Superfly Hmm, det blir kansje litt dyrt , må få skaffet meg en chip :smile: MeSs Lenke til kommentar
tåa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er det bare jeg som har merket at denne tråden står under "Konsoll", og at det derfor er snakk om konsollspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå