TheOats Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hvordan lager jeg en macro for å selge/kjøpe noe med en klikk bar link til tingen jeg vil selge eller kjøpe? Shift klikk er ikke nok, det blir ikke en link da :/ Endret 28. september 2008 av TheOats Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvordan lager jeg en macro for å selge/kjøpe noe med en klikk bar link til tingen jeg vil selge eller kjøpe?Shift klikk er ikke nok, det blir ikke en link da :/ Om jeg forstår deg rett vil du ha en macro som du annonserer i trade chat, og når folk klikker på den så kan de kjøpe direkte? Såvidt det er meg bekjent er ikke dette mulig. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Hvordan lager jeg en macro for å selge/kjøpe noe med en klikk bar link til tingen jeg vil selge eller kjøpe?Shift klikk er ikke nok, det blir ikke en link da :/ Om jeg forstår deg rett vil du ha en macro som du annonserer i trade chat, og når folk klikker på den så kan de kjøpe direkte? Såvidt det er meg bekjent er ikke dette mulig. Nei jeg vil at når de trykker på den så skal de få opp et vindu med alle statsene til tingen, akkurat som når du peker på ting i inventoryen. Så de vet hva jeg selger. Lenke til kommentar
HAT Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Viss du shift klikker itemen inn i trade får du da opp samme infoen som i baggene og inventory. Så fremt du ikke har none addons som viser mer. I custom channels trenger du vel en liten addon får å få det fram. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Viss du shift klikker itemen inn i trade får du da opp samme infoen som i baggene og inventory. Så fremt du ikke har none addons som viser mer. I custom channels trenger du vel en liten addon får å få det fram. Det vet jeg. Men jeg vil lage en macro med en slik "shitf klikk link" til item'et. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det vet jeg.Men jeg vil lage en macro med en slik "shitf klikk link" til item'et. Hvordan gjør jeg det? Du kan ikke få macroer til å utføre tastetrykk, mulig du må ha ett spesialtastatur med programbare knapper eller noe så det kanskje går? Kan du ikke bare trykke på shift + venstre musetast som alle andre har gjort i 3 år? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal vel være mulig dette her http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...39641&sid=1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det jeg tror han mener er at macroen printer ut tekst i trade f.eks " /2 WTS [santas Red Socks] " Men at han ikke vet hvordan itemet blir klikkbart av andre. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Enkelt detta, såfremt scriptet ikke blir for langt /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Shift-click this to place a link into a chat message: \124cff9d9d9d\124Hitem:18230:0:0:0:0:0:0:0\124h[broken I.W.I.N. Button]\124h\124r"); Der har du broken iwin button, tipper du man en macro per item eller noe, scriptsa er lange.... Wowhead er nok en gang din venn. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Skal vel være mulig dette her http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...39641&sid=1 Er litt sent nå, så jeg så ikke så vanvittig grundig igjennom. Men jeg fant ingen i farten som faktisk ga en klikk bar link i chatten :/ Virket som linkingen de snakket om der var å linke ting fra de bestemte plassene i bagen til chatten (når du trykker på macroen). Kanskje det er "klikk bar link" som er feil frase(?). Jeg vil ha en Item'et skal bli til en knapp i chatten når jeg trykker på macroen. Det jeg tror han mener er at macroen printer ut tekst i trade f.eks " /2 WTS [santas Red Socks] " Men at han ikke vet hvordan itemet blir klikkbart av andre. Det er nettop det jeg vil, takk. Enkelt detta, såfremt scriptet ikke blir for langt /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Shift-click this to place a link into a chat message: \124cff9d9d9d\124Hitem:18230:0:0:0:0:0:0:0\124h[broken I.W.I.N. Button]\124h\124r"); Der har du broken iwin button, tipper du man en macro per item eller noe, scriptsa er lange.... Wowhead er nok en gang din venn. Hvordan får jeg den inn i trade chatten da? Gikk ikke med å bare legge til /2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå