Gå til innhold

Noen brae 2-player spill på PS3?

michael691

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe en PS3 til uka.

Har ikke mye bruk for HD på den egentlig.. med mindre man kan spille ''backup'' spill. 40 eller 80?

HDMI Er et must når jeg har en såpass stor HD flatskjerm

GTA IV er et must

1 ekstra Dualshock kontroller.

Og kjæresten min har også lyst å spille! :D (heldig?^^, neida xD)

Så har dere noen brae 2 player/multiplayer spill som er ganske morsomt å spille?

(Stryk ut GH, det kommer etterhvert når jeg får mer penger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kjøper jo 80gb såfremt du ikke får 40gb veldig mye billigere så klart.

lego star wars og indiana jones er morsomt å spille 2 player med dama.. buzz.. Little big planet.. osv..

Du kan forøvrig ikke spille backup spill på noen av ps3 versjonene, det er likevel kjekt med litt harddisk plass om du laster ned tv-serier/filmer, mange demoer osv.. :)

Lenke til kommentar
Du kan forøvrig ikke spille backup spill på noen av ps3 versjonene, det er likevel kjekt med litt harddisk plass om du laster ned tv-serier/filmer, mange demoer osv.. :)

Sant, vil helst ha det billigste. Siden jeg har mange andre drit brae spill på lista mi som må kjøpes. bla. MGS4, RE5, FC2 osv :p

Lenke til kommentar

Litt? :p

Som noen har sagt kjøp MGS4 selv om du ikke har de foregående spillene går det greit å komme seg inn i historien, selv om det ikke gjør noe å lese seg litt opp.

Er jo noen andre bra spill der ute

hells high way også kommer jo far cry 2 da men er ikke så sikker på om far cry2 blir noe bra vi får se.

Bad company kan anbefales nye generasjonen Battlefield spill.

uncharted er jo absolutt også å foretrekke, ratchet og clank.

HAr ikke kjøpt noen spill til PS3 siden MGS4 så er ikk eså oppdatert på PS3 fronten. Men MGS4 er et must vis du liker historie drevete spill med sneaking og fps.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
Gta IV er ikke et must! Etter min menning synes jeg at det var bortkasta! Gå heller for Cod4 eller uncharted mye mer underholden! Det er COD4 og Uncharted som er MUST her... Skjønner rett og slett ikke hvordn Gta iv fikk så bra anmeldelser fra kritikkerne!

Helt enig! GTA IV var oppskrytt og en aldri så liten skuffelse. Jeg er elsket GTA-serien, men GTA IV klarte aldri å innfri helt. Ikke misforstå, spillet er veldig bra, men det nådde aldri helt opp hos meg. (Kanskje det bare er jeg som er kresen :p)

Men back on tracks:

Hvis dama di liker bilspill, fungerer sikkert Gran Turismo 5 Prologue. Uncharted: Drake's Fortune er alltids en vinner, men det finnes ikke muligheter for flerspillere. :)

Lenke til kommentar
Gta IV er ikke et must! Etter min menning synes jeg at det var bortkasta! Gå heller for Cod4 eller uncharted mye mer underholden! Det er COD4 og Uncharted som er MUST her... Skjønner rett og slett ikke hvordn Gta iv fikk så bra anmeldelser fra kritikkerne!

Helt enig! GTA IV var oppskrytt og en aldri så liten skuffelse. Jeg er elsket GTA-serien, men GTA IV klarte aldri å innfri helt. Ikke misforstå, spillet er veldig bra, men det nådde aldri helt opp hos meg. (Kanskje det bare er jeg som er kresen :p)

Men back on tracks:

Hvis dama di liker bilspill, fungerer sikkert Gran Turismo 5 Prologue. Uncharted: Drake's Fortune er alltids en vinner, men det finnes ikke muligheter for flerspillere. :)

Enig :cool:

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...