Cevon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hallo, har oppstått noe som jeg ikke er sikker på hvordan jeg skal løse. Da jeg skal koble meg til skolenettet, enten trådløst eller ved kabel, så får internettkoblingen status "bare lokalt", altså får jeg ikke koblet til internett. Da jeg sjekket nettverkskortene så jeg at jeg hadde fått en spesifisert DNS-adresse, den sto altså ikke på motta automatisk. Jeg skiftet så dette, men da skifter den tilbake til den spesifiserte dns-adressen med en gang. Samme skjedde med det andre nettverkskortet da jeg prøvde koble til med kabel. Jeg vet ikke hvordan det gjøres, men vil tro at det er et program som skifter den heletiden, har prøvd med en virusscan, men finner ingenting ... Det eneste som har funka, er å starte pcen i sikkerhetsmodus, da kommer jeg igjennom, og får fjernet det manuelle dns-adressen uten at den kommer tilbake.. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Takker på forhånd : ) Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Ingen som har opplevd dette før, eller som tror de kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå