Jibril Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva slags musikk hører folka på forumet her på? Personlig hører jeg mest på trance/techno! synes egentlig all musikk som har en beat på under 160BPM går for sakte... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hører på kul gammel musikk jeg 8) , slik som The Doors, Eels, Beatles ol. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 http://audioscrobbler.com/modules.php?op=m...nfo&user=arthoz den var simple Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 _--<><>||HEAVY METAL||<><>--_ Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Stort sett det aller meste. OT: Har vært mye snakk om LinkinPark og "nuMetal" i det siste. Men den greia gjorde jo ClawFinger for 8-10 år siden. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 punk/rock noen band jeg hører på: mpxp, sum41, metallica, greenday, goldfinger, iron maiden ++ Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg liker det meste av musikk... men når jeg vanligvis spiller no så er det eurodance, trance og hardhouse Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det mest fra pop som The Cardigans via punkrock/punk revival som Offspring til mer tyngre saker som Opeth og In Flames. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Black metal, ingenting er så fett som gitarharmonier på toppen av blastbeat-tromming. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva slags musikk hører folka på forumet her på? Personlig hører jeg mest på trance/techno! synes egentlig all musikk som har en beat på under 160BPM går for sakte... Kingdom Come Dødsbra Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Bob Marley, Burning Spear og lignende... Er jeg den eneste her som hører på reggae? :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg spiser det meste, bortsett fra reggae, trance, hestejazz og typisk P4/topp20-låter. Hører oftest på black metal. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 tool, gomez, kings of convenience, smashing pumpkins, beck, frank zappa, Jim Morrison, A perfect circle, Jane's addiction osv........... The list goes on forever Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg hører på Punk, OI! Ska, Reggea, Hardcore, EBM, Synth og Metal Lenke til kommentar
simenn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hører også på alt mulig, bare det ikke er trance eller topp20. akkurat nå er jeg i en 80-tallsperiode.. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Vel, for å gjøredet enkelt. *Cut and Paste fra siden min. -System Of A Down, Disturbed, Aim, RJD2, Prodigy, Metallica, In Flames, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, Junior Senior, Foo Fighters, Finger Eleven, Slipknot, Judas Priest, Masta Ace, Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Fatboy Slim, Coldplay, Lenny Kravitz, Iron Maiden, Rammstein, Souls Of Mischief, The High And Mighty, M.O.P, Ugress, URO, Røyksopp, Fugees, DJ Hype, Malabar, Avril Lavigne, "+++" Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Pete Tong, Danny Tenaglia, Paul Okenfold, John Digweed, Todd Terry, Bob Sinclair, Craig David, John Kelly, Tom Neville, Nick Sentience ..blbla.. House mao. Men også en del på Dire Straits. Hører egentlig på det meste.. selvfølgelig bortsett fra EuroDance, Dansband ol. *grøsse* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hører egentlig på det meste.. selvfølgelig bortsett fra EuroDance, Dansband ol. *grøsse* Man skal ikke høre på danseband musikk, man skal danse til den Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Children of Bodom, Kaizers, Mayhem, Marilyn Manson, Cyclone, SatyrIcon, m.m. Liker stort sett alt som kritiserer samfunnet, kristendommen, og musikk med fete, sure gitarriff , fete trommesoloer og rå bass. (Er også fan av jalla-musikk (Weather Girls, Sven Ingvars +++) så lenge jeg ikke er alene. (Da holder jeg ikke ut.. ikke uten alkohol i kroppen ihvertfall. :-? ) |<0>Stopp Idol NÅ!!!//<0>| <|-BLACK METAL!!!-|> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå