Gå til innhold

Musikk?

Jibril

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Hva slags musikk hører folka på forumet her på?  

Personlig hører jeg mest på trance/techno! synes egentlig all musikk som har en beat på under 160BPM går for sakte...

Kingdom Come

Dødsbra :D

Lenke til kommentar

Vel, for å gjøredet enkelt.

*Cut and Paste fra siden min.

-System Of A Down, Disturbed, Aim, RJD2, Prodigy, Metallica, In Flames, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers, Junior Senior, Foo Fighters, Finger Eleven, Slipknot, Judas Priest, Masta Ace, Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Fatboy Slim, Coldplay, Lenny Kravitz, Iron Maiden, Rammstein, Souls Of Mischief, The High And Mighty, M.O.P, Ugress, URO, Røyksopp, Fugees, DJ Hype, Malabar, Avril Lavigne, "+++"

:D:D:D

Lenke til kommentar

Pete Tong, Danny Tenaglia, Paul Okenfold, John Digweed, Todd Terry, Bob Sinclair, Craig David, John Kelly, Tom Neville, Nick Sentience ..blbla.. House mao.

Men også en del på Dire Straits.

Hører egentlig på det meste.. selvfølgelig bortsett fra EuroDance, Dansband ol. *grøsse*

Lenke til kommentar

Children of Bodom, Kaizers, Mayhem, Marilyn Manson, Cyclone, SatyrIcon, m.m. Liker stort sett alt som kritiserer samfunnet, kristendommen, og musikk med fete, sure gitarriff , fete trommesoloer og rå bass. (Er også fan av jalla-musikk (Weather Girls, Sven Ingvars +++) så lenge jeg ikke er alene. :lol: (Da holder jeg ikke ut.. ikke uten alkohol i kroppen ihvertfall. :-? )

:evil: |<0>Stopp Idol NÅ!!!//<0>| :evil:

<|-BLACK METAL!!!-|>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...