PHP_Yoghurt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Turen sugde. Verdens slappeste reiseleder.. haha, vi hadde en veldig "aktiv" reiseleder vi + sjåfør. Sjåføren var en artig skrue fra island Turen vår var fin - Ble vant til å kjøre buss lenge kan man jo si.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Guiden vi hadde nede i Saltgruvene var drita full og litt til :!: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 skal til Polen på fredag glede meg glede meg glede meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal dere ha fridag i Krakow? Vet om 2-3 steder dere bør gå for moteklær. DC-butikken: Stå på torvet og se mot kirka, rett til venstre for den (langs kirka) går det en gate. 50 meter ned den gata er butikken. Ser også skiltet. Underground: Vanskelig å forklare, er i en kjeller på hovedgata. Ellers har man masse forskjellige butikker oppover hovedgata. Har vært på akkurat den butikken selv. Det er to år siden nå, men for en herlig tur det var. Btw, skal sies at Taxi (tok det et par ganger, derfor jeg nevner det) og det meste er utrolig billig i Polen. Var forøvrig en bombetrussel på et bygg i gågata nær Kirka når jeg var der. SWAT-team lignende politifolk med skuddsikrevester og automatvåpen var overalt og en sånn "bombsquad" bil dukket opp. Spennende kveld det der altså Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Alt er billig i polen^-^ Spesielt burgere på McDonalds. 2 *polandske kroner* eller noe. For en vanlig cheeseburger, tror det tilsvarer 4 norske kroner^-^ Yaaaaay! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Prisene har visstnok gått litt opp de siste åra, pga EU. Men det er fortsatt billig der, da. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 jeg betalte 16 zloty for en big tasty meny i polen. kursen er ca 2,5 så dere kan regne ut selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå