Gå til innhold

polentur i dag :)

Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo, Polen! Var på klassetur - ingen ble syk, og vi hadde en kjempefin tur! Ingen trengte å teste polsk og tysk sykehusstandard.

Menmen, kos deg med dama! :cool:

Måtte bare. :whistle:

Jeg kom hjem fra Polen for en uke siden eller noe. Var veldig stas, men polske "motorveier" er noe piss. Betongblokker som er satt sammen, og hver gang man kjører over en overgang mellom 2 blokker (hver 5 meter) sier det *dunk* og det rister i bussen. Ikke noe gøy. Vet ikke åssen klassen din er, men jeg angrer på at jeg ikke tok med våtservietter eller noe. Det er visst utrolig gøy å tusje i fjeset til folk.

Skal dere ha fridag i Krakow? Vet om 2-3 steder dere bør gå for moteklær. DC-butikken: Stå på torvet og se mot kirka, rett til venstre for den (langs kirka) går det en gate. 50 meter ned den gata er butikken. Ser også skiltet. Underground: Vanskelig å forklare, er i en kjeller på hovedgata. Ellers har man masse forskjellige butikker oppover hovedgata.

Lenke til kommentar

Ehm.. Forholdsvis liten butikk. Masse forskjellig klær der, Volcom, DC, Burton og lignende. Har klær og skateboard. Jeg er ikke sikker på hvordan man gir nøyere plassering. Når dere kommer til Krakow (og får fri?) slipper de dere helt sikkert av på det stooore torvet. Prøvde meg på en tegning. Kirka går ikke an å ikke se, og hovedgata er størst, så den burde også klares å se.

post-102350-1222751283_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kom hjem fra Polen for en uke siden eller noe. Var veldig stas, men polske "motorveier" er noe piss. Betongblokker som er satt sammen, og hver gang man kjører over en overgang mellom 2 blokker (hver 5 meter) sier det *dunk* og det rister i bussen. Ikke noe gøy.

Hitlerveiene, ja. Dunk, dunk, dunk, dunk, dunk. Heldigvis har de begynt å skifte ut disse, var ganske mange strekninger hvor det var betongdekke (skal visst holde bedre enn asfalt) i stedet for disse blokkene.

Gled deg. Det er virkelig en flott tur. ;)

Når jeg ser på datoen innser jeg at du allerede har dratt, gitt.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...