Slaym Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 OK. Rett på sak: Når jeg spiller Battlefield 1942 (kjøpt og betalt) går det stort sett bra på singleplayer, men når jeg prøver multiplayer går det galt. Jeg går inn på 'multiplayer'tingen og velger meg en server. Loadingskjermen kommer opp, men etter 10-15 sekunder kommer feilmeldingen 'Failed to connect to server' opp. Er det andre som har hatt samme problem? Pingen er OK, brannveggen er tatt vekk (tror jeg) og alt er bare bra, fram til feilmeldinga kommer. På forhånd takk til all hjelp. Lenke til kommentar
Quasit Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 har du patcha spillet? hvis du har patcha det har jeg ikke peiling Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 som sagt du må patche det, ikke gå inn på kart du ikke har, heller ikke serverene som har modifikasjoner. Ellers opplevde jeg det samme med nis, skru på brannmur om du har nis så skal det komme et program som spør om du skalk gi bf tilgang til internett marker haken så det er for altid og si godta tilgang Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du skulle vel ikke ha brukt en no-cd crack? (Er lovlig så ikke kom med noe dill-dall folkens) Disse funker ikke til online spilling, har prøvd selv for å slippe maset med å drege cd ut og inn.. Er nok ingen vei rundt enn å sette cd'n i.. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvordan internett tilkobling har du???? Så vidt jeg husker er modem og isdn for tregt.Har du isdn eller noe så er det trolig det som er feil. Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 det virker som det er brannveggen ... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du skulle vel ikke ha brukt en no-cd crack? (Er lovlig så ikke kom med noe dill-dall folkens)Disse funker ikke til online spilling, har prøvd selv for å slippe maset med å drege cd ut og inn.. Er nok ingen vei rundt enn å sette cd'n i.. Fint hvis du hadde sjekket litt bedre hva du prater om, for dette er bare tull. BF funker fint med NO-CD patch.. Det vil uannsett ikke gi denne feilmeldingen.. Du som får denne feilmeldingen må sjekke grundig disse tingene: -Ingen firewall som blokkerer BF -Patcher (1.31 er nyeste) -At du ikke connecter til servere som er "unresponsive" eller har map/mod som bf-installasjonen din ikke støtter. Du kan prøv å laste ned All Seeing Eye (et program for å finne servere å spille på) og se om det hjelper deg noe.. Søk på google å du vil finne det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå