mobilehappy Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Bilde eksempler tatt med nylig lansert 8MP Samsung Pixon (M8800 Bresson) Spesifikajoner, bilder og mer informasjon Endret 26. september 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Ceza91 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når kommer den samsung pixon ? samsung pixon vs samsung Omnia hvem syns dere er best ? Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Når kommer den samsung pixon ? samsung pixon vs samsung Omnia hvem syns dere er best ? Kommer ann på behov og prioritering. Omnia er en professionel Windows Mobile smart mobil. (Med bra kamera og underholdningsfunksjoner) Pixon er en underholdnings fokusert kamera mobil. (Med endel prof funksjoner også) Endret 5. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Ceza91 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) du mener jeg burde velge Omnia hehe. men Pixon er så fin. og har like bra funksjon som Omnia men magler wifi.Og Omnia den mangler bare 8 megapixler og design. Hvorfor kommer det ikke aldri en mobil som har alt og er best,fin osv en mobil mangler altid noe Endret 5. oktober 2008 av Ceza91 Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) du mener jeg burde velge Omnia hehe.men Pixon er så fin. og har like bra funksjon som Omnia men magler wifi.Og Omnia den mangler bare 8 megapixler og design. Hvorfor kommer det ikke aldri en mobil som har alt og er best,fin osv en mobil mangler altid noe Ikke helt, trenger du ikke smart telefon funksjonene så er ofte en telefon uten disse å fortrekke siden den gjerne er "ready to go" og enklere å bruke. Samsung M8800 bruker ikke Windows Mobile men Samsungs eget utviklet UI, akkurat som LG KC910 bruker LGs eget utviklet UI. Begge disse telfonene ser bra ut, har ypperlige kamera og er antakelig både praktisk og enkel i dagelig bruk. Telefoner som Samsung Omnia og andre som bruker Windows Mobile, har gjerne flere muligheter men har en tilvenings og opplærings periode og krever gjerne mer innsats fra brukeren for a yte sitt beste. Til tider er det også nødvendig å kjøpe og innstalere ekstra programvare for å utnytte alle mulighetene. Hvis du leser gjennom dette og andre forum vil du finne mange som er missfornøyd med winmo modeller som feks. HTC Diamond, HTC Touch Pro, Samsung Omnia , ofte er disse missfornøyd da de kun har erfaring med "vanlige" mobiltelefoner fra før og ikke vet hvordan de skal bruke disse winmo telefonen for å få de til å yte sitt beste. Som en oppsumering, noe some forsåvidt også er nevnt i noen av Amobils tester av smart telefoner, hvis du ikke spesielt har bruk for en telefon med avanserte smart telefon funksjoner så vil du antakeligvis være mere fornøyd med brukeropplevelsen med en enklere telefon. Endret 5. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Ceza91 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) mhm men Samsung Pixon kommer neste år Samsung Omnia, jeg har aldri brukt smart telefon men det går sikkert fint med den. Endret 5. oktober 2008 av Ceza91 Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) mhm men Samsung Pixon kommer neste år Samsung Omnia, jeg har aldri brukt smart telefon men det går sikkert fint med den. Det er altid en første gang ;-) Og det er ikke vanskelig, det krever bare litt tilvenning. Mitt poeng var bare det at hvis du ikke er forberedt på dette så kan opplevelsen fort bli frustrerende. Er du derimot obs på dette og villig til å spandere tiden og insatsen, så vil du nok aldri gå tilbake til en "ikke" smart telefon igjen. :-) Endret 5. oktober 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
Ceza91 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) haha vi får se hva som skjer az Idag var jeg hos telebutikken og spørte om den hadde wifi de sa ja og den skulle komme november Endret 6. oktober 2008 av Ceza91 Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 M8800 Test Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 haha vi får se hva som skjer az Idag var jeg hos telebutikken og spørte om den hadde wifi de sa ja og den skulle komme november Da blir det Pixon på meg hvis den kommer i November... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå