karakas Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skal sette opp ei maskin med Vista Business, og kunne tenke med å prøve med Raid 1 siden jeg har to like disker liggende, men er dette mulig i Vista B? Er det mulig å først installere Vista B på en disk, for så å sette denne opp sammen med disk 2 i Raid 1? Eller må jeg bruke "HW"-raid? Og sette opp dette i bios først, for så å installere på raidet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan ikke ha systemet på software raid disker. Her må du nok bruke HW kontroller. Enten den innebygde på hovedkortet(hvis du har) eller en egen kontroller... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 ok, takk skal du ha, tror jeg dropper raidet i tilfellet kontrolleren skulle ryke da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ok, takk skal du ha, tror jeg dropper raidet i tilfellet kontrolleren skulle ryke da. Ikke farlig. Da bruker man bare RAID Reconstructor for å hente data ut igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå