Knerten Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei! Jeg er på utkikk etter et enkelt PCI kort med optisk utgang. Det trenger ikke være et vanlig lydkort, det har jeg, det jeg trenger er bare et kort med optisk utgang som jeg kan bruke til å overføre musikk til f.eks. mindisk. Det hadde vært fint om dette kortet var slik at titlene på sangene ble overført samtidig. Jeg veit det er slik hvis du har optisk utgang på f.eks. forsterker og cden du tar opp fra har sånn "name"-funksjon. Har letet litt etter et sånt, og jeg kom over et slikt et på Clas Ohlson for en tid tilbake, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som veit om en webshop som har et slikt?? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Abit ha laget noe de kaller "USB MP3 Theater 5.1" (UA-11) Det er et lite "egg" med USB tilkobling, og opisk digital inn/ut-gang Finnes hos Datakompaniet Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Dette er jo forsåvidt greit, men hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på det. Men har noen noen erfaringer med dette: Asus S/PDIF-out Module (Optisk og Coax)?? Her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ser jo greit ut, men da må du ha et asus kort som støtter det, drivere er på asus sine sider har jeg sett Lenke til kommentar
Knerten Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Oki, så har jeg ett ABIT hovedkort, så kan det hende det ikke funker?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå