Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den scena ja. Vil ikke si at LotR har enerett på slike scener nåda. Syns selv det passa perfekt, for jeg satt jo å grein som en unge med et gigantisk smil om munnen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 The Notebook (Så'n med dama, litt flaut, men bra story ) Jeg må ærlig innrømme, uansett hvor flaut det måtte være, at den filmen faktisk rørte meg og 3rd that Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Brødrene Løvehjerte. Aristokattene. Gråter nesten hver gang :') Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) 1. Dancer In The Dark 2. Band of Brothers 3. Stand By Me Endret 21. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Shawshank Redemption, og Into the Wild. Into the Wild rørte meg ikke bare der og da, tenker på det nesten hver eneste dag. Vet ikke om jeg skal føle glede eller sorg. Slutten var trist nok som det var, så fikk jeg vite at det faktisk var ei sann historie. Da ganges det jeg følte med 10. Endret 22. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 2. Band of Brothers WORD. Ep 9 er overkill. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 2. Band of Brothers WORD. Ep 9 er overkill. Å jeg vet ikke. Personlig blir jeg ikke så rørt av holocaust på film lenger. Slutten av episode 10 derimot er på en måte jevli cheesy og "billig", men det fungerer så jevli godt på meg. Når man i tillegg klinker inn noen gamle gubber som griner. Uff, da kjenner jeg det strammer seg i halsen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, de gamle gubbene hadde jeg glemt. Triiist. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ringenes Herre-filmene, spessielt, enern, The Truman Show, Field of Dreams, The Breakfast Club, The Green Mile(så den sist da jeg var 10-11 år, og jeg var ødelagt etterpå). De jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Danser med ulver, The Shawshank Redemption, Saving Private Ryan, Forrest Gump, The Green Mile, Philadelphia, Requiem For a Dream, Mystic River, Boy A, Gran Torino. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Må si jeg ble litt rørt når jeg så gjøkeredet på skolen. Skal ikke spolere for dere som ikke har sett den, men fy FAEN for en bra film! Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Får vel slå til med noen asiatiske filmer som har rørt meg i alle fall. Nobody Knows Memories Of Matsuko Be With You Fantastiske filmer som alle burde se! Spesielt Memories Of Matsuko. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Disney, The Lion King. De fleste animasjon/tegne filmene fra Disney scorer ganske høyt. Samme går vel for mange av Studio Ghibli filmene. Endret 23. oktober 2009 av PantZman Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 De fleste animasjon/tegne filmene fra Disney scorer ganske høyt. Samme går vel for mange av Studio Ghibli filmene. Enig! Grave Of The Fireflies er vanvittig trist.. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Schindlers liste og Shawshank Redemption Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Grave of the Fireflies er sånn cirka den beste filmen eg har sett. Gler meg til ny Takahata-film til neste år! For øvrig: Englar Alheimsins Jin-Roh Silent Hill 2 (det er jo eit spel, men... argh. det er bare så sinnssjukt uendeleg trist.) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Band of Brothers Saving Private Ryan Requiem for a Dream Forrest Gump Shawshank Redemption I Am Legend Ondskan The Butterfly Effect og flere jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Danser med ulver, The Shawshank Redemption, Saving Private Ryan, Forrest Gump, The Green Mile, Philadelphia, Requiem For a Dream, Mystic River, Boy A, Gran Torino. Enig i mange av de Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 LOTR: The Return Of The King. Eneste filmen som har fått meg til å gråte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå