Daily-Drifter Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 the fast and the furious hahahaha. men Terminator 2 var litt trist på slutten da Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja filmen i sin helhet er egentlig ganske sørpete og dårlig. Rett og slett en C-komedie som er laget for å dra inn litt penge. Men slutten (vel, det vi tror er slutten) er så absurd annerledes fra resten av filmen, og de scenene er mye bedre enn alle de andre i filmen. Så jeg skjønner hvorfor han over har skrevet Click. Dama grein hvertfall. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Requiem for a Dream. Jeg spøy, gråt og fikk utløsning samtidig Lenke til kommentar
spiderpig123 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 The Shawshank Redemption og Ringenes Herre: Atter en konge. Det er noe med slutten i den filmen som griper hjertet mitt i strupen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Personlig ser jeg ikke helt hva som er så følelse-aktig på Shawshank. Eller hvordan jeg skal si det. Slutten er helt grei Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er en smått følelsesladet slutt, men ikke på samme måte som Dykkerklokken & Sommerfuglen og Philadelphia(som er den eneste filmen jeg kan huske å ha grått av i nyere tid). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dykkerklokken & Sommerfuglen Wow ja, den var sterk. Begynner å sippe av tanken Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Personlig ser jeg ikke helt hva som er så følelse-aktig på Shawshank. Eller hvordan jeg skal si det. Slutten er helt grei For meg var det en veldig følelsesladd film. Slutten gjorde meg glad i hele kroppen, men det var en gang jeg gråt. Det var når han Brooks slapp ut av fengsel og vi hørte han som fortellerstemme.Og senere ser vi at han henger seg. Da piplet det fram noen tårer i øyekroken min. Endret 6. januar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vær så snill, gutt. Spoiler. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Personlig ser jeg ikke helt hva som er så følelse-aktig på Shawshank. Eller hvordan jeg skal si det. Slutten er helt grei For meg var det en veldig følelsesladd film. Slutten gjorde meg glad i hele kroppen, men det var en gang jeg gråt. Det var når han Brooks slapp ut av fengsel og vi hørte han som fortellerstemme. Og senere ser vi at han henger seg. Da piplet det fram noen tårer i øyekroken min. Passe på å bruke spoilere EDIT; Må begynne å oppdatere siden før jeg svarer, ja. Endret 6. januar 2009 av MsGreen Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vær så snill, gutt. Spoiler. La til spoiler nå. Glemte å gjøre det. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 The Notebook (Så'n med dama, litt flaut, men bra story ) Jeg må ærlig innrømme, uansett hvor flaut det måtte være, at den filmen faktisk rørte meg og, til tross for de mange klisjèene. All fornuft ble lagt til side, og jeg skammet meg i etterkant. Det endte opp med at jeg gråt meg i søvn, for så å våkne opp dagen etter med en unnskyldning som tilfredsstilte stoltheten min: det var bare på grunn av denne jenta jeg er så skrekkelig forelsket i, det er bare en periode jeg er inne i; det går over! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Rockyfilmene, Gudfaren 2, Den siste samurai, Snikende Tiger Ukjent Drage, Fearless, og en rekke dramaer jeg aldri husker navnet på. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Første gang jeg så Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain , på slutten av filmen når Amelie står og baker og tårene hennes begynner å renne nedover kinnene hennes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den "filmen" som har rørt meg mest er, nerdete nok, "Wrathgate"-videoen i nye World of Warcraft. Meget sterkt. Men i filmer så hersker vel A.I. og Wall-E øverst. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den var som tatt rett utifra LOTR jo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Akkurat det er jeg totalt likegyldig til, fordi LotR var ikke i nærheten av mine tanker når jeg så videoen den første, andre eller tredje gangen. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det slo meg veldig klart når de dragene kom flygene. Ørnene i LOTR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå