Gå til innhold

Hvilken film har rørt deg mest følelsesmessig?

Galexon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja filmen i sin helhet er egentlig ganske sørpete og dårlig. Rett og slett en C-komedie som er laget for å dra inn litt penge.

Men slutten (vel, det vi tror er slutten) er så absurd annerledes fra resten av filmen, og de scenene er mye bedre enn alle de andre i filmen. Så jeg skjønner hvorfor han over har skrevet Click. Dama grein hvertfall.

Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke helt hva som er så følelse-aktig på Shawshank. Eller hvordan jeg skal si det. Slutten er helt grei :p

For meg var det en veldig følelsesladd film. Slutten gjorde meg glad i hele kroppen, men det var en gang jeg gråt.

Det var når han Brooks slapp ut av fengsel og vi hørte han som fortellerstemme.Og senere ser vi at han henger seg. Da piplet det fram noen tårer i øyekroken min.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke helt hva som er så følelse-aktig på Shawshank. Eller hvordan jeg skal si det. Slutten er helt grei :p

For meg var det en veldig følelsesladd film. Slutten gjorde meg glad i hele kroppen, men det var en gang jeg gråt. Det var når han Brooks slapp ut av fengsel og vi hørte han som fortellerstemme.

Og senere ser vi at han henger seg. Da piplet det fram noen tårer i øyekroken min.

Passe på å bruke spoilere :p

EDIT; Må begynne å oppdatere siden før jeg svarer, ja.

Endret av MsGreen
Lenke til kommentar
The Notebook (Så'n med dama, litt flaut, men bra story :p)

Jeg må ærlig innrømme, uansett hvor flaut det måtte være, at den filmen faktisk rørte meg og, til tross for de mange klisjèene. All fornuft ble lagt til side, og jeg skammet meg i etterkant. Det endte opp med at jeg gråt meg i søvn, for så å våkne opp dagen etter med en unnskyldning som tilfredsstilte stoltheten min: det var bare på grunn av denne jenta jeg er så skrekkelig forelsket i, det er bare en periode jeg er inne i; det går over!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...