Infenso Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ikke noe å lure på. Requiem For a Dream! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mitt endelige svar må være Blinkende lykter. Jeg var 9 år første gangen jeg så den. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Schindlers Liste. Nå er ikke jeg et veldig emosjonelt menneske, men dette er den filmen som har fått meg til å sitte med gråten i halsen. Spesielt slutten. Jeg elsker den filmen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 American History X rører meg til tårer hver gang jeg ser den Har hatt et litt slitsomt forhold til broren min en gang i tiden, så rører meg virkelig. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Höstsonaten, med klar margin. Det var en filmopplevelse som tok ganske heftig på, for å si det mildt. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Into the wild Jeg falt skikkelig for den filmen.. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 The Bucket List Var veldig rørt mot slutten der. En fantastisk fin film. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 En Sommerhistorie http://www.imdb.com/title/tt0096189/. Så den på NRK i 1994, og har den i hodet ennå. Gripende film om kjærlighet som ender tragisk og uoppfylt. Se trailer på youtube Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Scenen i Band Of Brothers episode 9, der de oppdager konsentrasjonsleiren, røsker i meg hver gang jeg ser den. Herremann for en gripende scene. Edit: Spoilertagga. Endret 3. januar 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er sjelden jeg blir veldig rørt av filmer, men The Shawshank Redemption og Schindlers List gav meg en tåre i øyekroken. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Dum, dummere, dummest American Pie 2 Jackass Rambo 1 Simpsons the movie neida... Det er nok Saving Private Ryan og Pearl Harbour som fikk i gang følelsene. EDIT: Det Hegland refererer til like over meg er helt ubeskrivelig. Det var som om soldatene i filmen opplevde det i virkeligheten. Endret 3. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spesielt to filmer jeg husker for øyeblikket som ga meg tårer i øynene: - Mar Adentro - The Boy in the Striped Pyjamas Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Det er nok Saving Private Ryan og Pearl Harbour som fikk i gang følelsene. Hvordan makkverket Pearl Harbor kan frembringe følelser stiller jeg meg undrende til. Endret 5. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Schindler's List, tror jeg. Den vekket i hvert fall mange følelser. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er nok Saving Private Ryan og Pearl Harbour som fikk i gang følelsene. Hvordan makkverket Pearl Harbor kan frembringe følelser stiller jeg meg undrende til. Er enig med Sattern her. Er et par scener som bringer fram en klump i halsen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Særlig scenen hvor han som stummer står og sørger over kisten til kjæresten hans. Akkompagnert med fantastisk musikk blir det en ganske så følelsesladd scene. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Forest Gump (slutten spesielt) The Notebook (Så'n med dama, litt flaut, men bra story ) Og den filmen Click var ikke den komedien jeg trodde den skulle være. Var nærmest sjokkert over slutten, helt hinsides hva jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Selv syns jeg Click er en klisjéfylt smørje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå