kakesjef Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den er grotesk og virkelighetstro, men også på veldig mange måter trist. Det skal mye til for at denne filmen ikke rører deg følelsesmessig. Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eraserhead, jeg har ikke vært den samme etter jeg så den. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mange filmer som har rørt meg. For å nevne noen: Ladder 49 Forrest Gump The Green Mile The Shawshank Redemption Freedom Writers og så kanskje en liten overraskelse, Armageddon! Ja faktisk så klarte denne på en eller annen måte å gjøre det. Har enda ikke gått helt opp for meg grunnen til det, men men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nesten utrolig at jeg glemte å nevne "Forrest Gump" i listen min. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Glemte faktisk et par filmer på lista mi jeg også. The Elephant Man Butch Cassidy and the Sundance Kid (kanskje ikke så veldig mye, men litt) Cast Away E.T. Into the Wild Million Dollar Baby The Pursuit of Happyness Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 The shawshank redemption og Schindler's liste. Forrest gump var jeg så ung da jeg så, så jeg ble ikke noe særlig følelsesmessig påvirket av den. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Shawshank In her shoes ( ) Harvey La Vita è bella Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 The Fountain en utrolig kjærlighetshistorie. Lydsporet på filmen er også fantastisk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 O Brother, Where Art Thou? fremkalte veldig mye glede i meg, en følelse jeg ikke har følt på lenge. Jeg tror ikke jeg har vært så glad under en film før. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 I Am Legend Det var trist når bikkja hans døde og på slutten da han ofret seg selv Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 I Am Legend Det var trist når bikkja hans døde og på slutten da han ofret seg selv Se den alternative versjonen, så fikser den i alle fall det siste du skriver Forøvrig er den versjonen best IMO! Hadde gjensyn med La Vita è bella for noen dager siden, og den klarer alltid og treffe meg følelsesmessig...big time! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Shawshank Redemption, Spesielt scenen der Red sier hvorfor han fortjener å slippes ut. Endret 12. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og så kanskje en liten overraskelse, Armageddon! Ja faktisk så klarte denne på en eller annen måte å gjøre det. Har enda ikke gått helt opp for meg grunnen til det, men men... Samme her :o Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror det må være Crash. Det er et par virkelig sterke scener der. Eller, når jeg tenker over det, så var det en Disney-tegnefilm jeg hadde når jeg var liten som var så ugudelig trist. Det var noe greier om en rev og en hund som var venner. Husker ikke, det er lenge siden. Jeg tror den hete Todd & Copper, eller noe. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det må nok være Titanic. En rørende film. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror den hete Todd & Copper, eller noe. Om jeg husker rett, så heter den "To Gode Venner" eller no sånt. Kaller den alltid Todd & Copper tho. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Og "The Fox and the Hound" på engelsk. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg tror det må være Crash. Det er et par virkelig sterke scener der. Eller, når jeg tenker over det, så var det en Disney-tegnefilm jeg hadde når jeg var liten som var så ugudelig trist. Det var noe greier om en rev og en hund som var venner. Husker ikke, det er lenge siden. Jeg tror den hete Todd & Copper, eller noe. Jeg husker jeg ikke likte den filmen som liten, pga av at det var så sjukt trist når de sluttet å være venner osv. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 One Flew over the Cuckoo's nest, og Awakenings er høyt oppe på lista. Både The Mist, og Ondskan provoserer meg noe så helt vanvittig! Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Filmen har en så fantastisk positiv stemning til tider, og så plutselig en skikkelig negativ stemning. Kan egentlig ikke forklare hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå