Flaskepost Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den grønne mil Pianisten Schindlers liste Dagboken (The notebook) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 The Notebook og Finding Neverland Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Manchester United: The Official History 1878-2002 Jerry Maguire(Slutten er ganske rørende for min del) Forrest Gump Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 - Braveheart - Grønne mil satt sitt preg den og ja Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) ciderhus reglene (the cider house rules)-om livets mening, kjærlighet og simple gleder elefantmannen (the elephantman)- om medmennesklighet og hva som er et godt menneske dykkerklokken og sommerfuglen- du får et nytt syn på livet etter deNne filmen rett og slett kilden-brevet om fiskeren markus- om livets mening,enkle gleder, medmennesklighet og ensomheten. (jeg vet det er en bok,men den griper deg noe til de grader og tvinger deg på kne fra begynnelse til slutt. vel verdt å lese, dette er en bok jeg ALDRI vil glemme noensinne) resten av dagen (the remains of the day)- om trofasthet og kjærlighet det finnes mange mange flere flotte filmer av høy kvalitet for ikke å nenve bøker, da flere av de beste filmene er basert på bøker.de tidligere nevnte er for dem som setter pris på kvalitet:) Endret 12. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg må nok svare Elephant. http://www.imdb.com/title/tt0363589/ Utrolig vakker film om et vanskelig og tragisk tema. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 La vita é bella, herregud. De som har sett den forstår meg sikkert. :/ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Et utvalg. - Schindlers liste - Titanic - Pianisten - Galdiatoren - Cinema Paradiso Er mange filmer som har rørt meg mer eller mindre, og ikke minst mange enkelt scener, men noen filmer gir meg noe ekstra og berører da følelsene spesielt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) - Galdiatoren Støtter denne. Musikken bidrar også godt, for å si det sånn. Endret 12. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Husker nok ikke alle saa ramser opp de jeg husker: - Lövenes Konge - The Shawshank Redemption - The Fountain - Nuovo Cinema Paradiso - La Vita è bella - Goodbye Lenin Endret 28. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Som liten : The neverending story som voksen : Requiem for a dream Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dead Poet's society, tror jeg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tja, sannsynligvis er det "Merry Christmas Mr Lawrence" men det kan hende jeg kommer på andre etter hvert. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 The Green mile, helt klart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Requiem for a Dream er så tragisk at jeg satt igjen med en vond følelse inni meg etter at jeg hadde sett den. Viste den til to kompiser og begge følte seg helt jævlige de også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 50 First Dates og den Ray Charles filmen stakk meg i hjertet. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 The Gladiator, uten tvil. Både trist og "vakkert". Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nasse nøff filmen helt sann den er driit trist men det jeg ikke forstår er at mange syns titanic er så veldig trist selv kan jeg ikke forstå dette men Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Schindlers List Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg blir forbløffet over at noen syns "the green mile" er så flott og trist. jeg liker starten,men likte ikke at det ble sånn hokkus-pokkus greier med helbredelse. hadde den bare spilt korta som den var i starten og holdt seg mer til realiteten så hadde jeg likt den betydelig mer. schindlers list er en fremragende god film,men jeg syns den er mer grotesk enn trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå