Gå til innhold

Halo: Hvor er det blitt av Big Team på social og ranked!?

V5R1X

Anbefalte innlegg

...godt poeng!

Vel, da gir jeg meg på det punktet. Men står fast på at Bungie skal ha all ære for det de gjør for communityen, og alt peset de får er særdeles ufortjent. De fleste klager for å klage.

Du kan jo levere spillet tilbake hvis du føler du ikke får det du har betalt for. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så jo, man har betalt for matchmaking også.

Ikke teoretisk sett. Man har betalt for online play og alt det der, men ikke et system som finner spillerne for deg. Det er bare et system de fleste utviklere liker å stappe inn i driten så det blir så lett som mulig for små n00bs og starte å spille lett som en plett. PIRKY McPIRK. :new_woot:

Det perfekte systemet spør du meg, er en blanding av egne servere alà Gears of War og matchmaking i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg syns ranking systemet er meget bra. Halo 3 er det absolutt beste spillet når det gjelder å ranke spillere opp mot hverandre. Det eneste som kan være ett lite savn er egne servere som nevnt, men da er det jo bare å spille unranka.. Skal man spille bare med venner lager du ett eget game.

Lenke til kommentar

Dette med at Bungie har fjernet Big team fra vanlig social syns jeg er trist. Likte alltid den gamemoden. Men jeg ser heller ikke problemet med det nye systemet, og det med å kjøpe tilleggspakken. Vi lever i et samfunn hvor alt handler om penger. Dette vet selvfølgelig bungie godt, og det er nok ikke uten grunn at man trenger legendary map-pack for å spille Big team og team doubles. Lite vi kan gjøre med det også. Men noe annet kunne vi vel egentlig heller ikke forvente av denne overdrevne økonomiverdenen vi lever i. Selv syns jeg at flere av de nye mapsene til big team er alt for overdrevne, men det er en annen sak.

Selv om vi ikke har fått en erstatter for big team i social kategorien, har vi i alle fall fått en slags erstatter i ranked, nemlig Squad Battles. For meg fungerer dette ypperlig. Drit i starten når de eneste man traff var generals, men etter hvert som det har jevnet seg ut finner jeg det morsommere med Squad Battles enn det jeg før gjorde med big teams. Liker også at det er BR som blir praktisert som førstevåpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...