V5R1X Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Der ja, under DLC... så nå får ikke de som ikke har kjøpt alt DLC'et spille 8vs8 nei... Bak på Halo 3-coveret mitt står det at jeg skal kunne spille 16-player via system link, nå har de jo fratatt megselv og mange andre nettopp den muligheten. Noen som vet hvor man klager? På Bungie.net henviser de til xbox.com, men her supporteres jo bare maskinvare... what to do? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er da fremdeles ingenting som hindrer deg i å spille 8vs8 over system link (ikke online heller for den saks skyld). Så hva har du tenkt å klage på? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Nettopp det at de har fratatt meg muligheten til å spille 8vs8, fordi eneste muligheten for meg til å spille med mine venner og kjente er via Xbox Live. Jeg vet ikke hvordan du har det i din krets, men her er det ikke akkurat superhøy tetthet av xbox-eiere slik at folk bare kan linke lokalt og finne nok spillere til en 16-mannskamp på et blunk... Alle forstår jo at det er helt absurd at man skal bli fratatt muligheten til å utnytte et map som fulgte med spillet, fordi man ikke har kjøpt alt tilleggsmaterialet. Greit nok å kreve penger for additional innhold, men å skrenke inn bruken av innhold man allerede har betalt for er uhørt! Endret 29. september 2008 av J-Core Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Uansett hva Bungie gjør for å tilfredsstille massene, får de alltid mye klaging. Greit at folk engasjerer seg, men Bungie skal ha all ære for å ta såpass mye hensyn til fanbasen som de faktisk gjør. Det er nå engang slik at Bungie styrer Matchmaking playlistene, og de gjør endringer for å få til en bedre opplevelse for flertallet. Hva med custom games? Jeg klarer ikke å se problemet. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hva med custom games? Jeg klarer ikke å se problemet. Har ikke mange nok personlige venner som responderer på en invite til en custom-game, så det blir fortsatt vanskelig å samle opp nok folk til en 16-mannskamp. Folk flest foretrekker opplagt nok å spille ranked eller social for XP's skyld... Vel, får vel klare meg uten 8vs8 i fremtiden... Bungie vil nok prøve å optimere opplevelsen for folk flest, men i denne omgang var i hvert fall ikke jeg inkludert i gruppen "folk flest". Egentlig tror jeg Bungie tenker mer på å tjene penger. Tvinge folk til å kjøpe alle tilleggspakkene for å kunne utnytte spillets potensiale (som man, som sagt, har betalt for når man kjøpte spillet). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 "Squad Battle" er det nye ranked BTB. Skaff deg noen venner som spiller Halo 3. Det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva er forskjellen på squad battle og big team egentlig? Slik jeg ser de har de bare skiftet navn.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva er forskjellen på squad battle og big team egentlig? Slik jeg ser de har de bare skiftet navn.. Tror det er bare navneskifte og rank reset. Ikke sikker. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det ikke 6vs6 is stedet for 8vs8? Det var det jeg fikk inntrykk av i diverse weekly updates og podcast. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Har i hvert fall ikke fått spille noe mer enn 6vs6 her nei, såe... Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er litt småkjipt at de tok vekk bigteam social. Får ikke spilt bigteam med de uten map packene nå. Utenom det så er det forsåvedt også greit. Går mye fortere og finne kamper inne på big team DLC fordi alle som vill spille big team må inn på den playlisten. Squad battle er inmari fett De har lagt til en gaus Warthog, noe som ikke har vært i matchmaking. Men igjen, du må ha legendary mapsa. Så de gjør hvist alt de kan for og få solgt mest mulig av dem. Men når sant skal sies, så er de verdt de 800 ms som man betaler ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Legendary map-pack koster bare 600points.. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Må ha alt DLC for å spille team doubles også nå... Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er surt at de er borte, men det koster jo ikke mer enn i underkant av 100 kroner for de banene... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er sant at mappacksene ikke koster all verdens med penger, men vi er vel alle enige om at Bungie faktisk begrenser bruken av et produkt vi allerede har betalt for. Prinsippsak... Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er sant at mappacksene ikke koster all verdens med penger, men vi er vel alle enige om at Bungie faktisk begrenser bruken av et produkt vi allerede har betalt for. Prinsippsak... De hadde jo strengt tatt ikke trengt å tilby matchmaking overhodet(står ingenting om det på coveret). De kunne også latt være å ha en stat-server kjørende, og de kunne i hvert fall latt være å tweake på matchmaking og bare etterlatt spillerne til seg selv. Jeg syns vi skal være glad for at de fremdeles jobber med Halo 3 og gjør nødvendige forandringer. I stedet for at de "begrenser bruken" ved å gjøre Big Team til DLC required, vil jeg heller si at de forbedrer opplevelsen ved å i det hele tatt tilby matchmaking. Matchmaking er et privilegie, ikke en rett. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Så du mener man ikke har betalt for online-play når man har kjøpt Halo 3? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jo, men ikke nødvendigvis matchmaking... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Vel, har sjekket Halo 3-coveret selv nå, og det står faktisk "leaderboards" bakpå der. Hvordan kan leaderboards ha en reell funksjon og på samme tiden være uavhengig en form for matchmaking? "Leaderboards" impliserer med andre ord matchmaking, så jo, man har betalt for matchmaking også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå