Torrevieja Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Positivt at nye blu-ray filmer blir rimligere. Denne 2disc versjonen koster mer fra amazon.com feks www.elkjop.no Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Et sjeldent (positivt) syn... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når man tenker på hvor dårlig filmen er er det ikke så rart at prisen er lav ... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når man tenker på hvor dårlig filmen er er det ikke så rart at prisen er lav ... Tøysekoppen! Iron Man er jo stor underholdning! Men det er jo lov å spøke av og til! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når man tenker på hvor dårlig filmen er er det ikke så rart at prisen er lav ... 8.1/10 på IMDB med 100 000 stemmer, så tror flertallet er mot deg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er meget mulig at flertallet er mot meg og at jeg tar feil, men jeg synes ikke den var over the hill. Uansett så er vel dette off topic og jeg beklager. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slo til med engang jeg så prisen! fikk filmen i postkassa idag fra elkjop.no Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 og at jeg tar feil, men jeg synes ikke den var over the hill. Hvordan kan du ta feil? Det finnes ikke noen fasit i slike smaksspørsmål. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Denne blu-ray er kanon bra! Maaaange timer underholding. filmen varer jo litt over to timer + at det er massevis av timer med ekstra matriale! Absolutt verdt hver krone. Hadde gjerne betalt 500kr for denne vist jeg måtte! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, ja, smak und behag. Smaken er som baken - delt og midt i mellom er det mye dritt. Denne filmen er imo midt i mellom. Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan også fortelle dere at Iron Man på DVD, koster 99-, der. Alle andre steder koster den 120. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Både elkjøp og lefdal er utsogt for Iron-Man på BD i Oslo området.. Håper det kommer ny batch snart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå