ZoDz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Da ble han endelig ferdig med å fargelegge linearten. Vektor og modell- Lagd av Bendik Svendsen Ramm. Foto og redigering- Meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg syns faktisk at det her var utrolig kult. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er kanskje meningen, men blir alt for mørkt for min del, men var et stilig og uvanelig "motiv". bra! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg synes kanskje det blir for mørkt, men det ville sannsynligvis ødelagt forholdet mellom grafikk og foto hvis det var lysere. Artig ide og gjennomføring. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har ingen problemer med at det mørkt. Det står godt til den skrikende rosafargen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg likte faktisk den først utgaven bedre, men absolutt et veldig kult bilde det her og. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takker for kommentarer. Jeg ville ha bilde mørkt siden jeg vilel skille ut modellen og vektor haien ut fra omgivelsene. Usikker på om det er for mørkt da jeg sitter på en crappy bærbar som ikke er kallibrert. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Morsomt og spennende eksperiment. Fint blikk på modellen. Men du må se til å få deg en skikkelig ekstern skjerm. Å basere seg på innebygget laptop-skjerm for redigering er en risikosport på linje med trick'ene du holder på med. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Morsomt og veldig kreativt. At det er mørkt gjør egentlig bare stemningen til det den bør være. Litt uhyggelig-morsomt. Får litt flashback til "Who framed Roger Rabbit". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå