RyanReynolds Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Beklager for en ny kjedelig tråd, men fint om noen av dere kunne hjulpet meg litt. Skal bestille en ny bærbar og trenger litt hjelp. Hva er deres meninger om denne? Ulemper? Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva jeg er ute etter, surfer for det meste på nettet når jeg sitter med pc-en, men kommer sikkert til å spille litt mer når jeg får meg ny. Så pc-en må takle de nyeste spillene. Jeg ser at en kan velge selv hva en vil ha på pc-en her: Klikk meg Hvis jeg får en kamerat til å hjelpe meg, tror dere dette er veien å gå? Og hvis du skulle bestilt deg en ny bærbar pc, hvilken hadde du selv valgt? Kom gjerne med linker. Vista eller XP? Veldig fint om prisen kunne ligge på rundt 5000,- men ingen katastrofe om den overstiger det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Denne overstiger litt, men er en veldig bra PC: Link Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Denne overstiger litt, men er en veldig bra PC: Link Takk for et raskt svar. Godt mulig at jeg bestiller denne med en gang lønningen tikker inn på kontoen. Var ikke mye negativt med den akkurat, men jeg er litt skeptisk til vista? Bør jeg være det? Vista er vel på de fleste nye nå for tiden uansett. Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har gode erfaringer med den pc'n, ser ikke noen andre i samme prisklasse som gir deg mer for pengene. Vista er kommet for å bli, like greit å bare lære seg å bruke det med en gang. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Hvordan er denne i forhold til den andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå