Gå til innhold

360 på pc skjerm..justeringer.

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

bestilte en packard bell maestro220hd på elkjøp online og hentet den på elkjøp butikken nedi gata her.startet min 360 og det var grei kvalitet på bildet men merket at det ikke var som det skulle.skulle snipe litt på cod4 og så at kikkertsiktet var ovalt,altså i høyden.prøvde også å kjøre en dvd med samme resultat.skulle inn på menyen på skjermen men fant ingen høydejustering (merkelig).prøvde alle oppløsninger på 360 men nei.er det jeg som har oversett noe eller må jeg skaffe meg en annen skjerm? DESPERAT!!!

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En widescreen PC-skjerm har et høyde/breddeforhold på 16:10. En widescreen TV-skjerm har høyde/breddeforhold på 16:9. Xbox 360 støtter pr idag bare 4:3 og 16:9-oppløsninger så om du har en 16:10 skjerm (jeg har det) så blir ikke bildet perfekt 1:1 i pixelforhold. Det vil føre til en liten reduksjon i billedkvalitet og feil høyde/breddeforhold på skjermbildet.

Nå i høst kommer Microsoft med en dashboard update til Xbox 360 som bla gir et nytt utseende, lar deg lage Avatars og blant de mindre endringene blir det også støtte for 16:10 oppløsninger. Dermed vil du få perfekt 1:1 pixelforhold på bildet og penere bilder. Runde objekter vil da forbli runde og ikke bli dratt ut til en oval.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...