Fuzoya Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har et problem med å koble til nett på et par spill. Jeg fikk et virusproblem for et par uker siden når jeg satt i LAN med noen venner, Etter å ha fikset dette virusproblemet har jeg ikke kunnet koble til å spille på internett med spillene Warcraft 3 og Diablo 2. Dette er veldig rart syns jeg ettersom nettet ellers fungerer helt fint og jeg kommer på nett på alle andre spill jeg har prøvd. Noen som vet hva årsaken på dette kan være? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 http://www.online.no/datasikkerhet/abuse.html Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) ah...takk.. skal se om jeg får fikset det nå edit: nå har jeg nextgentel, hva gjør jeg da? står telenor på den siden der? Endret 26. september 2008 av Fuzoya Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan jo ringe eller maile NGT og spørre om de har blokkert hos deg. Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå