oollee Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hallo... er Daelim SE1 og Daelim S-five det samme? er det i såfall stor forskjell på disse?? har og sett på daelim e-five.. er disse scooterne noe å kjøpe? er de å anbefale..? og er det lett og få tak i trim til disse scootrene..? vet at det ikke er lov å snakke om trim som skal brukes på vei, men det er vel lov på lukket område/bane Endret 25. september 2008 av oollee Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvis du skal ha en scooter det er lett å trimme, så kjøp Yamaha Neon Lenke til kommentar
oollee Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Hvis du skal ha en scooter det er lett å trimme, så kjøp Yamaha Neon litt off-topic kanshe ingen som vet om spm mine?? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 S-five, e-five og de der er så og si like. De er litt vanskelige å trimme, liksom få dem til å gå godt. Fordi det er CDI sperre, og de er lavt drevet tror jeg. Det er også få trim deler til dem. Jeg liker iallfall ikke Daelim, spesielt ikke S-five. Synes den er stygg og dårlig å kjøre. Hele scooteren rister når man kjører i over 50km/t. Altså når man presser den. Veldig ubehagelig for rumpestumpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå