VeronikaJeanette Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva med solfilm øverst på frontruta? som en slags sol skjerm? Er det lov? Det svaret jeg fikk var ihvertfall at dette var lov helt øverst. Klart at det finnes regler for dette. Man ser jo biler med Ruteteip/ alt annet halvveis ned på ruta, og dette går jo ut over trafiksikkerheten. Sett det inn i bilen, og ta ned solskjermen på vanlig vis. Ser du ikke teipen/solfilmen, så skal dette være lov. Se også på biler som har orginalt farga rute, og de hvor langt ned den går. Det er ihvertfall mitt råd. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva med solfilm øverst på frontruta? som en slags sol skjerm? Er det lov? Det svaret jeg fikk var ihvertfall at dette var lov helt øverst. Klart at det finnes regler for dette. Man ser jo biler med Ruteteip/ alt annet halvveis ned på ruta, og dette går jo ut over trafiksikkerheten. Sett det inn i bilen, og ta ned solskjermen på vanlig vis. Ser du ikke teipen/solfilmen, så skal dette være lov. Se også på biler som har orginalt farga rute, og de hvor langt ned den går. Det er ihvertfall mitt råd. Jeg kan jo egentlig spørre politiet hva som er lov. Vi har daglig besøk av de på jobben. Kan spørre hva de reagerer på Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spør de om det ja.. Vet om mange som har fått bot og/eller må rive det av på stedet/vise bilen pga. dette. Noen kan helt sikkert grave fram en paragraf der det står at ingen form for merker er lov uansett på rutene forran! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Både politiet og motepolitiet sier at streamer er NO-NO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå