joakimz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hei,ikke jeg som trenger hjelp denne gangen men noen som jeg kinner og lurer på hjelp,microsoft office world 2007 så når hun starter opp det programet så kommer det produktnøkken hva skal stå der,? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eg antar vi snakker om Microsoft Word 2007 som ligger i Office-pakken. I det vinduet hvor det står produktnøkkel så skal det stå, ja, produktnøkkel. Denne fulgte med når Office-pakken ble kjøpt, evnt skal den ha fulgt med maskinen Office ble levert sammen med. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 men det programmet var med når hun kjøpte datan da... men hvor finner jeg produktnøkkelen? men det programmet var med når hun kjøpte datan da... men hvor finner jeg produktnøkkelen? på datan Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er nok en 60 dagers prøveversjon. Eller 25 gangers bruk, hva en som kommer først. Må nok kjøpe en lisens for og få aktivert den. Eller avinnstalere og laste ned Open Office Den er gratis og holder for de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå