Oook Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Heihei. Har en el-gitar, av den ikke så alt for dyre typen. Har en kassegitar, men den er håpløs, lånt av bestefar, ikke særlig god å spille på. Tenkte jeg skulle gå til annskaffelse av en ny kassegitar, blir faktisk min første. Spiller ikke så alt for mye gitar, men når jeg først spiller blir det litt av hvert. Er ikke av den mest erfarne typen, hatt el-gitaren i 4-5 år, men har blitt mest nirvana, rage against the machine osv. Ikke den mest avanserte musikken med andre ord. Jeg har mellom 2-4000 kroner å bruke. Er åpen for forslag for å si det så, og takknemmelig for alle tips . Har ikke noe i mot å bestille på nett, men skulle helst sett og kjent på den i butikk før jeg kjøpte den. Bor i Tromsø, har vel et par butikker her som selger gitarer, men vet ikke hvor alle ligger da jeg nettopp flyttet hit. Så om det er noen som vet om gode butikker i Tromsø så hadde det vært glimmers. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ta deg en tur innom Ivars Musikk. Den ligger i skippergata. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 will do, takk for tipset:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå