And.rs Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Tok seg litt opp i dag fra forrige gang, men fortsatt kjedelige gjester . Jan Thomas må være noe av det minst opplyste som går rundt på to ben. Han tok det likevel ikke så seriøst og lo av det. Jeg hadde kanskje blitt mer overrasket om han faktisk visste hvem statsministeren er? "Lille" Otto liker jeg. Et morsomt innslag. Men blir feil (som en over sa) at innslagene faktisk er det morsomste... Endret 9. oktober 2008 av André.RS Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jøss. Er Torsdagsklubben tilbake!? Nå må jeg punge ut på sumo og se episodene tenker jeg. Har savna det lenge nå. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jøss. Er Torsdagsklubben tilbake!? Nå må jeg punge ut på sumo og se episodene tenker jeg. Har savna det lenge nå. Velkommen etter, har pågått i 3 uker nå. Hvis du likte Torsdagsklubben før, så kan jeg bare advare deg med å si at dette er ikke som det engang var. Føler det er så mye manus ute og går nå, men for all del, god fornøyelse. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ser ikke så mye på tv fortia så jeg har ikke fått med meg noen reklamer for det eller no sånt. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er mest skuffet over Ottos monologer. Før havnet jeg på gulvet i latterkrampe, nå er det så vidt jeg trekker på smilebåndet. Skuffet skuffet skuffet. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes den monologen om OL var bra, det har ihvertfall satt sinnene i kok hos Nordlendingene. "Dette er Nord-Norge-rasisme" http://www.nordlys.no/nyheter/article3844123.ece Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dæven, dette var klart beste episode i år. Likte spesielt Otto JR, han tar kaka Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ganske mye bedre episode i dag enn tidligere, ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sa- Sa- Saera Khan! *Nynne* Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Otto Jr var jo hysterisk morsom idag :!: Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=268188 Den Saera Khan paroiden er jo noe av det beste som er laget på norsk tv Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Otto Jr var jo hysterisk morsom idag :!: Jepp "Skulle gjerne prøvd firkant, men blir trekant da jeg ikke liker trynet på hun til høyre der" Ikke ordrett, men var nå nesten det han sa hvertfall. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Synes den stunt-reporter trenden blir drøyere og drøyere. Blir bare flau av sånn skjult-kamera opplegg. Blir for enkelt. Artigere når Gjertsen gikk på gata. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk ikke med meg gårsdagens episode, vil den komme i reprise? Har lett gjennom både tv2.no/torsdagsklubben og diverse tv-guider uten hell... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk ikke med meg gårsdagens episode, vil den komme i reprise? Har lett gjennom både tv2.no/torsdagsklubben og diverse tv-guider uten hell... Det finnes en mulighet - WebTV. Betaler du 39,- så får du en hel uke med TV2-Sumo. Om du synes 39,- er verdt for å se Torsdagsklubben så er det ikke noe å vente på. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg så reprise på torsdagsklubben på Zebra. Når vet jeg ikke men.. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bare jeg som synes at Saera Khan-parodien var elendig? Utrolig billige poenger. Hun ringer mange folk mens de synger, thats it? Hva er det som er morsomt? Lenke til kommentar
picori Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 OJs avsluttningsmonolog er vanligvis gull, men bortsett fra det føles det som om jeg ser på: "Nytt på Nytt V.2 Vitsene NRK dumpet" Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bare jeg som synes at Saera Khan-parodien var elendig? Utrolig billige poenger. Hun ringer mange folk mens de synger, thats it? Hva er det som er morsomt? Helt enig! Er faktisk overrasket over hvor mange som liker den. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Var jo ikke en bra parodi, men en catchy sang spør du meg. Men for noen syke øyner han klarer å lage! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå