-Gudfaren- Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser at det ikke har kommet opp noen tråd om dette programmet. Derfor lager jeg en tråd. Dagens gjester: Jenny Skavlan Carl I. Hagen Programmet fortsetter i sitt vante spor. Synes det har vært bra hittil nå, bortsett fra at Jenny Skavlan driter seg åpenlyst ut på TV. Hun fremstiller alle ungdommer som idioter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Carl I. Hagen var faktisk enda dårligere. Nei, et sånt program står og faller på hvilke gjester man har. Ingen av dem passer inn i konseptet rett og slett. Snoop Dogg-innslaget blir nok en hit på Youtube Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har lyst å se det en gang til. Er det lagt ut enda? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hvis noen gir meg en pm på hvordan jeg kan recorde ifra skjermen, så kan jeg legge ut klippet på youtube;) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Grandis-Jenny var ingen hit, nei. Synes de kunne ha endret på konseptet. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 bare jeg som synes det var ufattelig kjedelig? lo knapt en gang tobn -.- Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) "Nobody beats the king, you know." Endret 26. september 2008 av kilik Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg gledet meg i forkant, men jeg kom fort på hvorfor jeg etter hvert gikk lei av Torsdagsklubben. Kjedelige gjester trakk ned for mye. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Å fy som Stordalen dreit seg ut i går . Gårsdagens program var veldig dårlig og minnet trist mye om "gamle" torsdagsklubben Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, det var skikkelig pinlig. Måtte faktisk skifte kanal. Klarer ikke se folk drite seg ut på den måten. Tipper det er siste gang de inviterer han. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, det var skikkelig pinlig. Måtte faktisk skifte kanal. Klarer ikke se folk drite seg ut på den måten. Tipper det er siste gang de inviterer han. Det har vel som regel ikke samme gjester i en sesong da. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Var jo deilig å se trynet til StorEgo når han så hvor mange push ups Thomas gjorde :-D Vart overraska selv jeg. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 At de sender torsdagsklubben fremfor numb3rs, får bare tv2 til å miste seere! Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fytti rakkern, Torsdagsklubben har til nå vært genialt. Første halvdelen av gårsdagens episode var knall, mens siste halvdel var litt laber. Oppsummeringa fra de 4 siste årene var noe av det beste jeg har sett på lenge! Er det noen som har en link, så jeg kunne sett den engang til? Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 TV2 Sumo byr jo på alt du ønsker, men da må du punge ut noen kroner... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det har vel som regel ikke samme gjester i en sesong da.Er vel mulig så se ting i et litt større perspektiv... Stordalen har vært gjest i tidligere sesonger. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Oppsummeringa fra de 4 siste årene var noe av det beste jeg har sett på lenge! Den kan jeg være enig i, men den delen av programmet hvor gjestene faktisk får komme til ordet har vært jevnt over dårlig/pinlig. Det kan ikke være bra for den typen program når alle høydepunktene ligger i klippene som er gjort i stand på forhånd, og avbrekk fra gjestene føles som en lettelse. Det står og faller på gjestene, som har vært dårlige til nå. Det holder ikke med et artig klipp i ny og ne pluss monologene til Otto Jespersen (et gledelig gjensyn, men de har ikke vært blant de skarpeste så langt heller). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Synes monologen nå på torsdag var artig jeg. Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Torsdagsklubben ble lagt ned fordi programmet ble stadig dårligere, og nå, fire år etter, fortsetter Giertsen, Stang og Jespersen der de sluttet. Konseptet er helt uforandret. Giertsen ler seg nesten ihjel av det han selv sier. Jespersen ler ikke men nipper suvereniserende til glasset når noen ler av det han sier. Stang er mellom barken og veden og prøver å koke suppe på en spiker. Gjestene er kjedelige, stort sett. Jenny Skavlan og Stordalen satte imidlertid en ny standard. Slik det er nå føles det meningsløst, det gir meg like lite som å overhøre en samtale mellom trøtte drankere på et utested med dunkel belysning en sen lørdag i januar. Giertsen og Jespersen glimter til i blant og jeg liker Silje Stang, men det holder dessverre ikke. Programmet trenger en vitamininnsprøytning. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det må nevnes at lett-å-føde-spøken til Stordalen var fantastisk konge, resten var piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå