Gå til innhold

Torsdagsklubben er tilbake:D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppsummeringa fra de 4 siste årene var noe av det beste jeg har sett på lenge!

 

Den kan jeg være enig i, men den delen av programmet hvor gjestene faktisk får komme til ordet har vært jevnt over dårlig/pinlig. Det kan ikke være bra for den typen program når alle høydepunktene ligger i klippene som er gjort i stand på forhånd, og avbrekk fra gjestene føles som en lettelse. Det står og faller på gjestene, som har vært dårlige til nå.

 

Det holder ikke med et artig klipp i ny og ne pluss monologene til Otto Jespersen (et gledelig gjensyn, men de har ikke vært blant de skarpeste så langt heller).

Lenke til kommentar

Torsdagsklubben ble lagt ned fordi programmet ble stadig dårligere, og nå, fire år etter, fortsetter Giertsen, Stang og Jespersen der de sluttet. Konseptet er helt uforandret. Giertsen ler seg nesten ihjel av det han selv sier. Jespersen ler ikke men nipper suvereniserende til glasset når noen ler av det han sier. Stang er mellom barken og veden og prøver å koke suppe på en spiker. Gjestene er kjedelige, stort sett. Jenny Skavlan og Stordalen satte imidlertid en ny standard.

Slik det er nå føles det meningsløst, det gir meg like lite som å overhøre en samtale mellom trøtte drankere på et utested med dunkel belysning en sen lørdag i januar.

Giertsen og Jespersen glimter til i blant og jeg liker Silje Stang, men det holder dessverre ikke. Programmet trenger en vitamininnsprøytning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...