jh_ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har satt sammen en ny pc nå, og når jeg starter den så står det athlon 1500... men jeg har 2100... pluss at den booter fra floppy'en... Har prøvd å gå inn på boot options, A: står øverst på listen... men hvordan får jeg flyttet den ned?? Enter=re-boote, esc=cancel, pil opp/ned= velge... men jeg vet ikke hvordan jeg får flyttet den ned.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du må vel sette FSB til 133 for å få riktig CPU-hastighet. Hvis det er award-bios du har, prøv å bruke +/- på num-paden for å flytte tingene opp/ned på boot sequence. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 PageUp & PageDown bruker du for å endre verdiene. BTW, står det ikke nederst i BIOSen hvilke knapper som gjør hva da? RTFM Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 ope, funker ikke med page upp/down, og ikke med +/-.. nei, det står ikke hvordan man skifter det, står bare hva enter, esc og pil opp/ned er... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 pil høyre venstre da, har vært borti det også, ellers enter? prøvd pluss minus helt til høyre på tastaturet? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 der ja... nå har jeg finni ut hvordan man skifter hvor den skal boote fra.. det var +/-.. men det funket ikke i stad...*merkelig* må bare få det til å funke.. da må jeg vel drive å prøve meg frem med jumperene på hd'ene da.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 men en ting til.. nå står den på xp1500, hvordan får jeg skiftet den til 2100? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 mulig du må flashe BIOSen for å få støtte til CPUer av høyere ytelse enn da HK'et ble utgitt. sjekke hjemmesia til HK'et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå