Krillekongen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei! Jeg har over lengre tid småsiklet litt over Sony Ericssons z770i. Jeg har lenge hatt lyst på en stilig klapptelefon, og det virker som denne treffer midt i blinken for meg. Like før jeg skulle bestille akkurat denne så jeg at NetCom har tilbud på Nokias N95. Denne var kun 300,- dyrere enn det man betaler for z700i. Jeg ble da litt i tvil om jeg fortsatt skulle gå for SE, eller spytte i litt ekstra og få en megajuicy telefon. Så det jeg lurer på er om noen kunne ha argumentert litt mot og for begge telefonene, og om N95 faktisk er verdt det. Jeg vet det finnes utallige tester osv på nettet, men jeg vil heller ha litt førstehånds-erfaring fra noen som har hatt telefonen over lang tid. Jeg kommer til å ha denne telefonen en god stund, så jeg vil sitte igjen med et valg jeg er fornøyd med. Any thoughts? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg mener ca 2500 kr (abonnement + kjøpsprisen) for N95 8GB er en god deal! Samtidig må det nevnes at du bør se an hva du trenger i telefonen. N95 8GB er en smarttelefon, mens Z770 bruker SE sitt proprietære menysystem. Bruker du mobilen som kamera bør du absolutt velge N95 8GB Endret 25. september 2008 av Shhhh Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg trenger strengt tatt ikke telefonen til annet enn å ringe og sende sms, men at den er så godt som spekket til randen med funksjoner og muligheter gjør langt fra vondt. Det at den har wi-fi betyr at jeg kan koble meg på trådløse nettverk gratis og surfe på internett, samt chatte osv? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg trenger strengt tatt ikke telefonen til annet enn å ringe og sende sms, men at den er så godt som spekket til randen med funksjoner og muligheter gjør langt fra vondt. Det at den har wi-fi betyr at jeg kan koble meg på trådløse nettverk gratis og surfe på internett, samt chatte osv? Med WiFi kan du det ja. Selv om jeg i utgangspunktet er en Sony Ericsson-fanboy, hadde jeg ikke vært i noen særlig tvil når prisforskjellen er såpass minimal. Du får MYE MER med Nokia N95 8GB. Det eneste du må være klar over er at det er en "avansert telefon" med et tungt operativsystem som til tider ikke er like kjapt som Sony Ericssons. Men uansett -- jeg ville gått for Nokiaen. Mvh Pål Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Okei. Ser for meg at wi-fi kan være ganske snedig til tider. Jeg har kun hatt én Nokia tidligere, og 5 sony ericsson etter det. Jeg vil tro jeg bestiller N95, da jeg vil få mye mer for pengene. Design får jeg prioritere en annen gang Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå