cruelphotography Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Da er jeg tilbake fra ferie =D NYESTE VERS, nye toner, shdw/high på kjolen og mindre skygge. Ny verjs; Endret 28. september 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg liker det. Stusset litt på de mørke partiene rundt henne dog. Velkommen hjem igjen, forresten. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 OK bilde, men skyggen hennes ser ikke ut. Hun har et sterkt lys på håret bakfra, men likevel går skyggen samme veien? Hele kjolen og skyggen drukner i svart og blir bare en stor stygg svart klomp. Funker ikke så bra. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Kult bilde, for all del, men det er noe som ikke stemmer. Er det en composit? Synes skyggene bak modellen blir for mørk. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Tror jeg har sett meg litt blind på det under prossesen, skal lette på skyggen imorgen etter jobb =) Er composite ja =) Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Sterkere kontrast på grunnen hun står på. Utrolig fett bilde igrunnen men er et eller anna som ikke stemmer, dvs. Det jeg sa. Noe annet: Hva er det med fjeset hennes? Ser litt dokkeaktig ut, kult er det tho: p Og ville selv fått litt kaldere farger siden kjolen ikke matcher så godt med de nå! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Litt lite format på dette bildet til å si noe særlig om det tekniske for min del. Motivet er greit men jeg ser lite begeistring og liv i modellen. Har du ekseplarer med litt mere "liv" og lys (og uten merkelige skygger) ? /L Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Synes det hele blir for mørkt, mangler helt tegning i klærne. Synes ikke uttrykket til modellen er helt optimalt heller. For min del tror jeg det hadde vært kulere om modellen ser utover havet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Regler, cruel, regler. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Regler...er til for å brytes? :D Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Ser ut som klipp og lim? Hun passer liksom ikke inn i bakgrunn/forgrunn. Endret 26. september 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det er klipp og lim =) Ska jobb mere med skyggene da jeg kommer hjem fra jobb i dag. Første gang jeg prøver meg på en realistisk composite forøvrig. Har bare gjort fantasy composites før. så er nok endel feil ja =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Vi minner om reglene for BK, som sier at bilder skal lastes opp som vedlegg på forumet. Denne meldingen vil bli slettet når dette er gjort. Innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Lagt til ny vers med nå, litt andre toner etc. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Tykkjer poseringa her verkar veldig anstrengt og oppstilt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 But that aside. Hvordan er compositen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Heilt ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå