covah Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...rticleID=516725 Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hurra, håper det var ubetinget Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 slenger meg på gratulasjonslista... er vel få personer som har volda så mange norske gamere så mye smerte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 *setter seg opp på listen over de som håper unge her stefan bøyer seg etter såpen i fellesdusjen* Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 *setter seg opp på listen over de som håper unge her stefan bøyer seg etter såpen i fellesdusjen* HEheh jeg også vil skrive meg opp den listen...Lurer på hva som skjer med yeees.com nå? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sleipe jævelen får kose seg med å ha homse sex i fengslet Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 *setter seg opp på listen over de som håper unge her stefan bøyer seg etter såpen i fellesdusjen* HEheh jeg også vil skrive meg opp den listen...Lurer på hva som skjer med yeees.com nå? Hvorfor skulle det skje noe der? Vet ikke med dere, men har bestilt 3 ganger derfa. Fått varene hver gang...Om Hilt er med eller ikke bryr ikke meg, når de leverer...Forhåndsbestilte nettop zelda for 400 kr... Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 *setter seg opp på listen over de som håper unge her stefan bøyer seg etter såpen i fellesdusjen* HEheh jeg også vil skrive meg opp den listen...Lurer på hva som skjer med yeees.com nå? Hvorfor skulle det skje noe der? Vet ikke med dere, men har bestilt 3 ganger derfa. Fått varene hver gang...Om Hilt er med eller ikke bryr ikke meg, når de leverer...Forhåndsbestilte nettop zelda for 400 kr... Ikke for å pisse på bryllupsdagen din, menne yeees.com er og blir en humbug bedrift! Se bare på følgende: - Amatørmessige nettsider - Times new roman font - Elendig fargevalg og fargesammensetting - Nok gramatiske og skrivefeil til å gi engelsklæreren min i 4 klasse infarkt - Dårlig frakttilbud, 14-20 dager uten fraktkostnader!? - Kontaktinfoen suger, adresser er ufullstendige og kunne vært hvor som helst i Tokyo og LA - Prisene er ikke "all that" (ref. Play.com) Slikt vekker alt annet enn tillit! Selv holder jeg meg langt unna, og handler heller med play.com som er billigere, bedre utvalg, bedre nettsider, bedre bestillingssystem, mye bedre søkefunksjoner og gratis frakt hvor som helst i verden, og det tar kun 4(!) dager å levere! yeees.com planer om å erobre verden er kanskje det dummeste og mest useriøse ambisiøse markedsmålet jeg noen gang har sett, tatt i betrakning av at det er to dimlinger med aner til den største idioten på den jorden som driver selskapet! Uansett hvor mye de påstår de ikke har forbindelse med Stefan Hilt, så har de ikke det beste tilbudet, og bare det i seg selv er grunn nok til ikke å handle hos dem! Bruk www.play.com! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg kommer hvertfall ikke til å handle hos yeees. Hehe, kom til å tenke på denne tråden, der "pokemon" drev snikreklame for yeees.com Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 *setter seg opp på listen over de som håper unge her stefan bøyer seg etter såpen i fellesdusjen* HEheh jeg også vil skrive meg opp den listen...Lurer på hva som skjer med yeees.com nå? Hvorfor skulle det skje noe der? Vet ikke med dere, men har bestilt 3 ganger derfa. Fått varene hver gang...Om Hilt er med eller ikke bryr ikke meg, når de leverer...Forhåndsbestilte nettop zelda for 400 kr... Ikke for å pisse på bryllupsdagen din, menne yeees.com er og blir en humbug bedrift! Se bare på følgende: - Amatørmessige nettsider - Times new roman font - Elendig fargevalg og fargesammensetting - Nok gramatiske og skrivefeil til å gi engelsklæreren min i 4 klasse infarkt - Dårlig frakttilbud, 14-20 dager uten fraktkostnader!? - Kontaktinfoen suger, adresser er ufullstendige og kunne vært hvor som helst i Tokyo og LA - Prisene er ikke "all that" (ref. Play.com) Slikt vekker alt annet enn tillit! Selv holder jeg meg langt unna, og handler heller med play.com som er billigere, bedre utvalg, bedre nettsider, bedre bestillingssystem, mye bedre søkefunksjoner og gratis frakt hvor som helst i verden, og det tar kun 4(!) dager å levere! yeees.com planer om å erobre verden er kanskje det dummeste og mest useriøse ambisiøse markedsmålet jeg noen gang har sett, tatt i betrakning av at det er to dimlinger med aner til den største idioten på den jorden som driver selskapet! Uansett hvor mye de påstår de ikke har forbindelse med Stefan Hilt, så har de ikke det beste tilbudet, og bare det i seg selv er grunn nok til ikke å handle hos dem! Bruk www.play.com! Uansett. Fikk en mail av de nå. De sender ikke ut pakker lenger med faktura. Da gidder ikke jeg bruke de lenger heller, da dette var eneste årsaken til at jeg brukte de. Er helt enig med deg ellers. De er helt useriøse, men varene mine har jeg nå fått. Bruker dvdboxoffice for ntsc og kjøper PAL spill i butikk/tbcgames.no fra nå av..hehe. :smile: Skjønner godt at de sluttet med den løsningen, da de rotet mye med det... ..til min fordel :smile: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 http://www.bt.no/okonomi/neringsliv/article147158 "Vi har et nytt, globalt prosjekt på gang. Vi skal omsette for en halv milliard kroner på to år. Det er synd at slike småting kommer i veien akkurat nå, sa 23-åringen da det ble klart at politiet hadde siktet ham for bedrageri." Hva annet en Yeees.com kan han ha snakket om her? ;-) http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/2645299.html "Retten meiner Hilt og hans kompanjongar ikkje ”hadde til hensikt” å sende dei bestilte maskinene." Jeg regner med at man med dette mente de andre som jobbet i Multimedia Import. Kanskje for eksempel daglig leder i selskapet som er identisk med daglig leder i Yees.com... ;-) Robert- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå