Gå til innhold

overbevis meg om at anime ikke suger ekstremt mye.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaok starter jeg da. jeg er 19 år å jeg ser på naruto å masse andre animer. syns ikke de er barnslige pga masse grunner, 1. d er somregel masse blod å banning. når du først har satt deg litt inn i det så må man nesten følge med fordi historien er spennende å den utvikler seg hele tiden. kall meg en retard eller hva du vill men hvis du ikke liker anime så har du gått glipp av noe. alle kompisa minne hata anime før. så kom de på lan å fikk noen episdoer a meg å nå ser alle på anime. alle sammen er over 18 år. blåser i hva andre folk mener om det, men anime er rått uansett åssen du ser på det

Lenke til kommentar

Få prøve jeg å da.. 20 år her, ser/sett mange serier/filmer, bare å sjekke signaturen :!:

Husker jeg først starta å se anime, det var på GK videregående, fikk se noen episoder av Naruto (i midten av serien) :p av en kamerat, også *skaffa* jeg resten selv, første episode å jeg ble hekta gitt :tease:

Begynte å utforske flere å flere serier, å fant ut at det var stor variasjon gitt :thumbup: Noe som er en av grunnene til at jeg liker anime...

Om anime er barnslig eller ikke, får være opp til en og enhver :) Men jeg vil heller se en god anime film enn en Hollywood film :whistle: min mening...

Ingen av venna mine ser på anime da, de syns det er barnslig (de har selvsagt aldri sett på noe heller)

d er som regel masse blod å banning.

På tide å sjekke ut noen fler serier ;)

når du først har satt deg litt inn i det så må man nesten følge med fordi historien(e) er spennende å de utvikler seg hele tiden.
Nemlig :thumbup:

Edit: jeg glemte jo å nevne det at en del anime serier har jo helt himmelsk soundtrack :love:

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar

grunnen til å tro at det suger er vel at det meste av "tegnefilm" er leget for barn. men om man setter seg in i det vil man fort se at det ikke er snakk om mummidalen akkurat..

edit: at det er tegnet her heller liten sammenheng med om serien/filmen suger eller ikke. det finnes bra og dårlig anime på samme måte som med "venlige filmer".

edit2: anime kan ofte være like gjennomtenkt og velutviklet som Ibsens "et dukkehjem" eller "villanden"..

edit: jeg liker alle typer kjøtt om det så skulle være svin,kylling, storfe eller fisk..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

mattjin:

mange som ser på naruto sammen med barna sine. det kalles å være bra foreldre.

gar0: første til å trekke frem "masse blod og banning som regel" ser jeg=( de fleste animeer har ikke noe blod, og bortsett fra "fuck" (animeer som har handling i utlandet) har jeg aldri hørt noe banning i anime før. jeg kan 0 japanske banne ord, så da er det åpenbart det ikke blir brukt mye i anime.

lasse_H: du er anime-otaku, regnes ikke=Þ ville se hvor DUMME folk er. ikke noen vits for at de som kan noe svarerXD

2ball(s): yey^^ du er den første til å si lure ting^^ (lasse_h regnes ikke, og det vil heller ikke noen av de andre otakuene som henger her.)

Lenke til kommentar

Finnes det hollywoodfilmer / serier hvor fanservice-nivået og antallet pinlige situasjoner (les; hovedperson redder jente med ekstremt overdimensjonerte fordeler fra å falle, ser hverandre i øynene, sier navnet til den andre personer sånn ca 40 ganger før en random karakter avbryter seansen på de utroligste måter) er latterlig høyt? :-D

Lenke til kommentar

jeg mener det er viktig å komme med saklige og fornuftige inlegg når jeg holder den kunskap som trnges.(skulle skrive: " :new_woot: jeg er best", men da brøt jeg med at jeg var god til å skrive lure ting)

edit: bare vist noen fikk lyst å slenge drit, så er det før parantes med visse brudd i "virklighetsfaktoren"..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Fordi det liksom roxer deg i buksa, liksom. Liksom bare tånn med blod og dritkult ass, anime er liksom det beste i hele verden liksom. Hvordan kan du liksom ikke like anime ass?

Var det slike svar du ville ha? Kan ikke si du startet diskusjonen særlig bra, du kan jo fortelle hvorfor du mener anime "suger ekstremt mye".

Lenke til kommentar
ikke blod/ banning i animer? se på elfen lied,claymore gantz, hellsing etc etc. så skal du få se. ikke at det er det som gjør animer bra men vill ikke si d er for barn.

elfen lied, claymore, hellsing har ikke banning=Þ og jeg sa at fuck blir brukt, og bortsett fra det er så er det ikke noe i gantz heller.

anyway, jeg har ikke sakt det ikke er blod, jeg sier det ikke er normalt. og det er det ikke, seriene du nevnte er blant de voldeligste jeg har sett, og bortsett fra dem er det bare noen få som har noe vold. anime-selvskaper prøver å ikke ha blod for å holde aldergrensen nede, og de 4 animeene du nevnte er alle ment til pre-pubertale tenåringer. har du sett senniner med så mye vold og fs?

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne annet enn at denne tråden er lagd for å provosere.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...