Hrodebert Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hagla er alltid klar! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Noen som har testet eller veit om denne er effektiv? skunkspray Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 *Det og skadeskyte noen krever at man er utrolig dyktig og har flaks. Ja, det er veldig vanskelig å skyte noen i bena med et automatvåpen. ((ironi) Ikke nødvendigvis, men i bena er det noen relativt store og viktige blodårer, så det er ikke akkurat garantert at han overlever selv om han får en pille i låret. Spes hvis man bruker et litt voksent kaliber. Og det vet du? Hvis det var en ting jeg IKKE hadde ventet å bli bedt om kildehenvisning på, så var det dette. Vil du ha en kildehenvisning på at patroner med store kaliber lager store hull også? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Lær deg Parkour og Krav Maga Lenke til kommentar
eflas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva i alle dager skal han med parkour når fem stk banker inn døren til leiligheten eller huset hans? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hagla er alltid klar! Vet at du har livsfarlige ekorn rundt deg, men ville bare hjepe andre som ikke hadde din traumatiske virkelighet og forholde seg til, rundt seg, kan du pule sånn i alminnelighet!? Ja. jeg er ... nå går det (til helvete). liker jeg "spørsmålet", FUCK NO Men så må man bare forholde seg til fakta. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hagla er alltid klar! Vet at du har livsfarlige ekorn rundt deg, men ville bare hjepe andre som ikke hadde din traumatiske virkelighet og forholde seg til, rundt seg, kan du pule sånn i alminnelighet!? Ja. jeg er ... nå går det (til helvete). liker jeg "spørsmålet", FUCK NO Men så må man bare forholde seg til fakta. Herregud for en tråd Hehe... Ekorn? Hva faen! Om jeg har en importert SPAS 12, hva har det med å pule sånn i alminnelighet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 I lol'd @ this: Vil du ha en kildehenvisning på at patroner med store kaliber lager store hull også? And @ this: Hva i alle dager skal han med parkour når fem stk banker inn døren til leiligheten eller huset hans? :!: Lenke til kommentar
eflas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men seriøst, hva søren skal han med parkour? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hoppe ut av vinduet på en tøff måte? Sannelig om jeg vet... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 *Det og skadeskyte noen krever at man er utrolig dyktig og har flaks. Ja, det er veldig vanskelig å skyte noen i bena med et automatvåpen. ((ironi) Ikke nødvendigvis, men i bena er det noen relativt store og viktige blodårer, så det er ikke akkurat garantert at han overlever selv om han får en pille i låret. Spes hvis man bruker et litt voksent kaliber. Og det vet du? Hvis det var en ting jeg IKKE hadde ventet å bli bedt om kildehenvisning på, så var det dette. Vil du ha en kildehenvisning på at patroner med store kaliber lager store hull også? Ja Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva i alle dager skal han med parkour når fem stk banker inn døren til leiligheten eller huset hans? så klart! Lenke til kommentar
eflas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det går jo an å skaffe seg et stort og kraftig luftgevær, og hvis du skulle få besøk av disse som ville prøve å skade deg kan du ta frem luftgeværet ditt, kanskje de tror det er en rifle, og hvis ikke, kan du skyte de og da får de et kraftig kjøttsår.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Her, PC: Som du kanskje legger merke til vil de større kalibrene ha patroner som er bredere, og som derfor lager større hull. Som en liten bonus til deg har jeg en kilde her som viser at dersom man blør for mye kan man dø. Da tror jeg at den posten du var skeptisk til skal være ganske behørlig dekket. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva i alle dager skal han med parkour når fem stk banker inn døren til leiligheten eller huset hans? så klart! Selvfølgelig! At jeg ikke tenkte på det PencilCase: You lost Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva i alle dager er det som foregår her egentlig? Tråden har sklidd ganske greit ut, med oppfordringer til det meste innenfor og utenfor retningslinjene. Stenger derfor tråden, og ber trådstarter kontakte politiet for løsninger. O_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg