trespiser Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Lær deg en vill og effektiv kampsport, som for eksempel brasiliansk kung fu. hvor lærer man dette? er det vanskelig? må man ha spessiell kroppsbygning og være spesielt i god form eller er det noe for alle? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Absolutt ingen. Vi er norges største gjeng med asosiale datanerder, hva forventer du å få til svar her? Det er da mulig å få hjelp til andre ting enn datarelatert stoff her? her er detvel alle typer folk.. kan tenke meg at dette er norges største forum norges beste sted for å få svar på noe man lurer på. en ting er helt sikkert og det er nerder er jævla smarte så de kan vel det aller meste. og internett er ikke lenger bare for de mest dataintreserte.. det er noe som alle under 60 bruker Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ikke Norges største, VG er større Men dette er det beste. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Herregud, mafiabander og kampsport? Hva handler denne tråden om egentlig Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ta jegerprøven så kan du vel kjøpe en rifle eller hagle. Men som nevnt tidligere så er vel våpen for selvforsvar forbudt, så det ville vel indirekte være ulovlig.. uansett må du vel også ha plettfri vandel. Er ikke helt sikker her. Du blir selvfølgelig sjekket av politiet men vet ikke om plettfri vandel er et absolutt krav eller om det gjøres en skjønnsmessig vurdering (type lovrbudd etc..) kanskje andre her vet det. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Man må være "edruelig", ikke ha vinnings og voldsdommer på rullebladet. "Edruelig" kan tolkes veldig forskjellig fra distrikt til distrikt. Har du pissa og fått bot i fylla, kan det være nok for noen til at du ikke får våpenkort. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Herregud, mafiabander og kampsport? Hva handler denne tråden om egentlig Den handler om å ikke bli funnet av fiendene sine. Altså er det å melde seg inn i våpenklubber og ta jegerprøve ikke særlig smart. Dette gjør det bare enklere å finne en. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Skulle jeg komme opp i en slik situasjon, ville jeg først og fremst flyttet til en hemmelig adresse. Det første man gjør er å få seg en postboks, så melder man til folkeregisteret at man er husløs, og melder adresseendring til postboksen. Etterpå skaffer man seg en leilighet som man leier i falsk navn. Husk å få en leilighet som er inkludert strøm og internett, så slipper man å registrere seg hos strømleverandør og ISP. På dette stadie er man ekstremt vanskelig å finne for myndigheter og andre som leter. Man kan jo dra dette til ekstremiteter. Med hjelp av metoder som ikke er lovlige å beskrive her inne, kan man få seg et nytt norsk fødselsnummer, men da snakker man om identitetsrøveri, og det er IKKE å anbefale. Rent hypotetisk kunne man fulgt med på begravelsesannonser i et annet EU-land, og overtatt identiteten til en av samme kjønn og alder, og "fortsatt" vedkommendes liv, for så å flytte tilbake til norge, med nytt "legitimt" personnummer osv. Fantasien setter egentlig grenser. Men dette er metoder som er blitt brukt av "skaffere" som hjelper folk å "forsvinne", og koster fort et par hundre tusen, alt etter årsaken for "forsvinnelsen". Endret 27. september 2008 av spiffers Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ingen som har foreslått å bare bli venner igjen? Det er vel en grunn til at folka vil ta deg. Noe du har gjort kanskje? Noe du kan gjøre godt igjen på en eller annen måte? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ingen som har foreslått å bare bli venner igjen? Det er vel en grunn til at folka vil ta deg. Noe du har gjort kanskje? Noe du kan gjøre godt igjen på en eller annen måte? Han har visst "mafiaen" etter seg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg tror han prater piss! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg tror han prater piss! Jeg og, men trist nok har jeg ikke noe bedre å ta meg til i en halvtimes tid enn å henge her. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 1. Bytt navn 2. Flytt til utlandet, langt, langt vekk. (Helst til et land der man lett kan "bli borte") 3. Bytt navn igjen, just in case. 4. Hold lav profil, ikke bli rik og berömt. 5. IKKE bruk internett... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg tror han prater piss! Jeg og, men trist nok har jeg ikke noe bedre å ta meg til i en halvtimes tid enn å henge her. Slapp av! Dette er lærerikt, og spesielt for de som "tror" de er "ute å kjører"!? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 *Det og skadeskyte noen krever at man er utrolig dyktig og har flaks. Ja, det er veldig vanskelig å skyte noen i bena med et automatvåpen. ((ironi) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 *Det og skadeskyte noen krever at man er utrolig dyktig og har flaks. Ja, det er veldig vanskelig å skyte noen i bena med et automatvåpen. ((ironi) Ikke nødvendigvis, men i bena er det noen relativt store og viktige blodårer, så det er ikke akkurat garantert at han overlever selv om han får en pille i låret. Spes hvis man bruker et litt voksent kaliber. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg tror han prater piss! Jeg og, men trist nok har jeg ikke noe bedre å ta meg til i en halvtimes tid enn å henge her. Hvorfor tror dere det? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Gjør som meg, kjøp ei SPAS 12 Fullautomatisk Hagle og ha ved siden av senga, alltid ladd så klart... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 *Det og skadeskyte noen krever at man er utrolig dyktig og har flaks. Ja, det er veldig vanskelig å skyte noen i bena med et automatvåpen. ((ironi) Ikke nødvendigvis, men i bena er det noen relativt store og viktige blodårer, så det er ikke akkurat garantert at han overlever selv om han får en pille i låret. Spes hvis man bruker et litt voksent kaliber. Og det vet du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Gjør som meg, kjøp ei SPAS 12 Fullautomatisk Hagle og ha ved siden av senga, alltid ladd så klart... Har du gjennomført ditt råd? Og hvike ekorn har du følt deg truet av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg