Gå til innhold

Kan du foreslå et PSP spill?

toffusdokkus

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et nytt PSP-spill (på tide), siden jeg ikke har noen tilgang til min kjære 360 som står hjemme. :(

Jeg liker ikke skytespill, men elsker spill hvor man kan låse opp ting. Er heller ikke noe interessert i bilspill.

Liker veldig godt spill hvor man f.eks. låser på baner og deler. Trenger ikke å være noe kompliserte greier, bare tidsfordriv.

Forslag? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Patapon ^^ Ser barnslig ut med man blir avhengig ^^^.. helt genialt spill :D

LocoRoco skal også være bra, noe av det samme, ellers så har jeg akkurat kjøpt Beats på PSN.

Finnes også PSN for datamaskin hvis du ikke har PS3. http://store.playstation.com/game/index.vm .

Beats koster 60kr og Patapon og andre store PSP-spill 200kr

Har ikke prøvd Beats skikkelig selv enda, men er et rytmespill der du kan bruke egen musikk. Ser utrolig morsomt ut ^^

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter et nytt PSP-spill (på tide), siden jeg ikke har noen tilgang til min kjære 360 som står hjemme. :(

Jeg liker ikke skytespill, men elsker spill hvor man kan låse opp ting. Er heller ikke noe interessert i bilspill.

Liker veldig godt spill hvor man f.eks. låser på baner og deler. Trenger ikke å være noe kompliserte greier, bare tidsfordriv.

Forslag? :D

Everybody's Golf-serien høres ut som noe som ville passet perfekt til deg.. :)

Der kan du låse åpen nye spillerer, caddyer, køller, baller, antrekk, baner og lignende.

Og det er enormt moro å spille, selv om golf er en dritkjedelig sport. :)

Virtua Tennis er også ett spill som du kan åpne opp flere muligheter med racketer o.l. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...