toffusdokkus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er på jakt etter et nytt PSP-spill (på tide), siden jeg ikke har noen tilgang til min kjære 360 som står hjemme. Jeg liker ikke skytespill, men elsker spill hvor man kan låse opp ting. Er heller ikke noe interessert i bilspill. Liker veldig godt spill hvor man f.eks. låser på baner og deler. Trenger ikke å være noe kompliserte greier, bare tidsfordriv. Forslag? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har ikke PSP selv, så jeg kan ikke gi deg noen anbefalinger. Prøv å se om du finner noen intresange spill blant Gamer.no's anmeldelser: http://www.gamer.no/anmeldelser/?catId=32&tids[173]=3726&n=0&s=rating&sd=d Edit: Skriveleif Endret 25. september 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Patapon ^^ Ser barnslig ut med man blir avhengig ^^^.. helt genialt spill LocoRoco skal også være bra, noe av det samme, ellers så har jeg akkurat kjøpt Beats på PSN. Finnes også PSN for datamaskin hvis du ikke har PS3. http://store.playstation.com/game/index.vm . Beats koster 60kr og Patapon og andre store PSP-spill 200kr Har ikke prøvd Beats skikkelig selv enda, men er et rytmespill der du kan bruke egen musikk. Ser utrolig morsomt ut ^^ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg er på jakt etter et nytt PSP-spill (på tide), siden jeg ikke har noen tilgang til min kjære 360 som står hjemme. Jeg liker ikke skytespill, men elsker spill hvor man kan låse opp ting. Er heller ikke noe interessert i bilspill. Liker veldig godt spill hvor man f.eks. låser på baner og deler. Trenger ikke å være noe kompliserte greier, bare tidsfordriv. Forslag? Everybody's Golf-serien høres ut som noe som ville passet perfekt til deg.. Der kan du låse åpen nye spillerer, caddyer, køller, baller, antrekk, baner og lignende. Og det er enormt moro å spille, selv om golf er en dritkjedelig sport. Virtua Tennis er også ett spill som du kan åpne opp flere muligheter med racketer o.l. Endret 26. september 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Noen som har noe å si om Lego Indiana Jones? Patapon og Golf så også lovende ut. Det blir vanskelig å bestemme seg Endret 26. september 2008 av toffusdokkus Lenke til kommentar
toffusdokkus Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Skulle egentlig kjøpe Patapon, men de var utsolgt,så det ble Lego Indiana Jones. Neste gang blir det nok Patapon eller Everybodys Golf 2. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skulle egentlig kjøpe Patapon, men de var utsolgt,så det ble Lego Indiana Jones. Neste gang blir det nok Patapon eller Everybodys Golf 2. se om du får taki deg spillet Monster Hunter Freedom! det er genialt. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er ikke Monster Hunter ett spill som du bør ha noen å spille ilag med, via ad-hoc da? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er ikke Monster Hunter ett spill som du bør ha noen å spille ilag med, via ad-hoc da? trenger ikke det nei, spillet er byg opp slik at du kan spille solo, men muligheten for og gjøre quests sammen med noen via wifi er muligt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå