j_kalland Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 hei når jeg spiller lord of the rings online., oftest i fellowship eller raid så kommer det smålagg, spillet stopper opp i 1 sekund og 2. er det mest sannsynlig at der er nettlinjen som er problemet? har 12MB fra telenor, og de er jo ikke de mest stabile. kjører med ultra høy ytelse og 2X, men DX10 grafikk. pc: Asus P5E3 med Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Crucial DDR3 BallistiX 1600MHz 4GB, GeForce 9800GX2. Nå vet ikke jeg hva som er mest sannsynlig å være problemet men håper det er noen av dere som vet? har prøvd å bytte drivere, skrudd ned grafikk, er akuratt ligt uansett. det er også bare på dette spillet det stopper opp litt. crysis og andre spill er helt ok på høyeste grafikk. jeg har ikke den fjerneste ide om hva det kan være som gjør dette? kan det være et varme problem? har spurt om dette i lotro kategorien også men ikke komme fram til noe der. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hmm, kan det være at maskinen har problem med frames drop på det spillet? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Hmm, kan det være at maskinen har problem med frames drop på det spillet? nå er ikke jeg den største eksperten så kan du vennligdt forklare frames? og hvordan jeg eventuelt kan sjekke det? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 ingen? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 ingen? vil bare oppdatere her og si at jeg har sett på varmen på skjermkortet siden jeg har lest om mange som har det problem. hos meg ligger den på 70 grader i vanlig window mode. har ikke sett når jeg spiller, men det kan da vel kansje være dette som gjør at spillet stopper 1-2 sekunder av og til da.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå