VegardStr Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 har en PC her eg skal fikse. den får melding at den ikkje finner oprativsystemet. satt inn en WinXP CD no. og fant ut at der var ingen partisjoner. der sto kun upartisjonert plass.... ( på engelsk) er det mulig å finne tilbake til den gamle partisjonen der win. va instalert på? grunnen til att denne partisjonen er fjeret, er sikkert pga ungen til han eg skal hjelpe har vært borti maskinen å trykt litt. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Han må jo nesten ha vist hva han gjorde for å ha klart det ELler hert veldig heldig.. http://www.google.com/search?ie=UTF-8&...cover+partition Finner en del programmer på google.. Vet ikke hvem som er gode eller gratis.. Men du finner alltid noe som er gratis, eller en viss prøve periode.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 kordan kan eg bruke ett slikt program, hvis eg ikkje kommer meg inn på PCen? har no ingen muligheter til noenting. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sjekk om det bare er partisjonstabellen som er ødelagt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Sjekk om det bare er partisjonstabellen som er ødelagt. kordan? PCen er en Acer Aspire 3000 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kan du beskrive ordrett det du får opp når du starter med Win XP CDen? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Kjør CHKDSK via repair konsollen du kan få opp når du setter inn WinXP cd'en. Jeg hadde tilsvarende feil før, og CHKDSK ordnet opp. Verdt et forsøk:) Rent generelt er det forøvrig lurt å ha en cd som denne liggende: Ultimate Boot CD/Ultimate Boot CD Win Endret 26. september 2008 av The_Lobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå