ti-guru Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skal kjøpe meg en ny 19" skjerm. Synes denne skjermen så kul ut? Noen som har kjennskap til den eller innspill på om den er verdt å satse på? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 den er veldig bra i følge sepcsene... for bra spør du meg... men jeg har ikke prøvd den, så jeg vet ikke. tror ikke Dynaflat-x bilderøret er det beste, men still... Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 er det mulig å finne noen tester av den? er det en skjem som ville falle i smak med henysn til å se massevis av filmer, spille litt og surfe rundt på nettet? Lenke til kommentar
bOFFE Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sjekk testen hos Sweclockers: http://www.sweclockers.com/html/recension/...910s.php?page=1 Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har sett skjermen "real-time", den er ikke pen! Ville ikke anbefale den... Den "flate" lissom skjermen foran sitter så langt fra det innerste, så det ser skikkelig crap ut! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 En kamerat av meg har en slik 17" og bra fornøyd, med tanke på prisen. Den er jo billig med tanke på specs. Som sagt er dyna-flat det samme som "jukse-flat" men det gjør kanskje ikke så mye. Skjermen ser ut som den er ett hakk mindre enn den er. Dvs. er det 19" ser det ut som 17" osv... Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 det var det jeg tenkte meg... flat 19" med de specsa til 2k KAN ikke stemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå