christofferv Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei, Det går en stund mellom hver gang jeg poster noe her. Tenkte jeg kunne legge inn 2 bidrag. Bilde 1 er av en gresshoppe, den satt ganske i ro og ganske fint på eit lauv, så jeg bare MÅTTE ta bilder av den! Bilde 2 er av en apekatt, silkeape kallte de den. Bildet er tatt i akvariet i Bergen rett før foringstiden! Kan nett tilføye at begge bildene er tatt med: Canon EOS 350D Sigma 17-70mm macro objektiv! Gi kommentarer! PS: Større bilder ligger på Flickr.com Endret 25. september 2008 av cv-trial Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Bump Bump! Ingen som har kommentarer!? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Synes de ble for små, vanskelig å få noe inntrykk. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Etter tittelen å bedømme så er blikket og øynene en stor faktor her. Da ville jeg heller ha tatt bildet nærmere og fått frem akkurat det med blikket. Utover det er det sikkert greie bilder. Men som stoners sier så er de litt små til å få et helhetsinntrykk. Men stå på videre Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 PS: Større bilder ligger på Flickr.com Ta ein kikk der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå