Nickless Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 pokker finnes INGEN jenter der ute som liker det samme som kameraten min gjør. kanskje jeg skal tvinge meg selv til å bli homofil? prøve meg på kameraten min! Hehe, lykke til, men dette er dessverre OT Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 a: Unnskyld, kan jeg stille deg et spørsmål? hun svarte jada, og jeg sa deretter:Hvis jeg hadde...Unnskyld heter xxx (navnet mitt) forresten, strekker ut hånden min og hun hilser og sier sitt. Så hoppet jeg over til et annet tema med en gang, som f.eks hvordan hun har det osv. Det svarte hun også på, så bgynner jeg å føre samtalen videre, men plutselig sier hun: Men var det ikke du som bare skulle spørre om en ting? "Åjo, var det ja! Skal vi danse?" "Stemmer! Skal jeg lære deg tango?" Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 men.. hmm ser ikke hva hun "klager" over?? du skulle jo spørre om en ting. det gjorde du også? du spurte jo åssen hun hadde det? "Så hoppet jeg over til et annet tema med en gang, som f.eks hvordan hun har det osv." Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jo, egentlig. Noen ganger trenger nesten ikke interesse å være et krav heller. Mener dere gutter selv at dere er litt enkle på noen områder? Blir litt situasjonsavhengig, men ja, vi er definitivt enkle på noen områder... Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Regler? For jenter? Så lenge dere viser interesse så er det vel relativt = score! Eller? Jo, egentlig. Noen ganger trenger nesten ikke interesse å være et krav heller. Mener dere gutter selv at dere er litt enkle på noen områder? Personlig gjør jeg et poeng av å ikke være enkel på det området.. Jeg er fullstendig alene i kampen om likestilling for menn i sjekkemarkedet Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 det er du nok.. skal ærlig innrømme at jeg er rimelig enkel, uten at det grenser til idoti..for det meste.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Playettes heter kvinnlige artister Jaså? ... og hvordan er spillereglene for jenter? Ganske enkelt. Girls fuck when they want, boys fuck when they can Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Synes det du gjorde var altfor direkte. Du har jo allerede lurt jenta til å tro at du skulle spørre henne om noe (trolig tenkte hun at du skulle spørre om noe helt vanlig og dagligdags) men du snudde det så tydelig om til at du ville sjekke henne opp. Det å introdusere seg med håndhilsing i den situasjonen er litt vel mye syns jeg.. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg liker ikke at gutten prøver å lure seg inn i snakk med meg, men heller at han er ærlig og sier sitt om hvorfor han vil snakke med meg. Jeg hadde blitt litt bitchy hadde det vært meg, for jeg liker ikke å bli "lurt".. hilsen jente Edit: eller vent litt.. var det i fylla mente du? I så fall forandrer jo det saken. Endret 5. oktober 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå