Nickless Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Heisann folkens Prøvde meg på en opener en dag på byen (en jeg aldri har prøvd før). Husker ikke hvor jeg leste at den funker bra, men gikk heller dårlig for meg føler jeg. Gikk bort til ei jente og sa: Unnskyld, kan jeg stille deg et spørsmål? hun svarte jada, og jeg sa deretter: Hvis jeg hadde...Unnskyld heter xxx (navnet mitt) forresten, strekker ut hånden min og hun hilser og sier sitt. Så hoppet jeg over til et annet tema med en gang, som f.eks hvordan hun har det osv. Det svarte hun også på, så bgynner jeg å føre samtalen videre, men plutselig sier hun: Men var det ikke du som bare skulle spørre om en ting? Jeg tenkte bare: aah, fuck it og sa bare glem det, og gikk I senere tid har jeg lest at noen jenter går inn i en slags form for "bitchy-mode" på en positiv måte, var det det som skjedde i denne situasjonen, eller var det rett og slett en beskjed om at jeg skulle reise en viss plass? Endret 25. september 2008 av Nickless Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) kan være.. isteden for å si "drit i det". kunne du sagt "åja! det hadde jeg helt glemt " eller noe sånt.. og prøvd å føre samtalen videre. men det kommer selfølgelig på hvilken tone hun hadde... vist hun virket oppriktig irritert så var det nok best å gi seg på det, men eller kunne du prøvd å føre det videre..(?) Endret 25. september 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) kan være.. isteden for å si "drit i det". kunne du sagt "åja! det hadde jeg helt glemt " eller noe sånt.. Hehe, godt poeng, tenkte jeg ikke LITT over engang, thanks for det advice Hun virket ikke irritert, men mer nysgjerrig på hvor det ble av denne ene tingen jeg liksom skulle spørre om, samtidig spurte hun på en bitchy måte, vanskelig å forklare :S Endret 25. september 2008 av Nickless Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mulig hun bare var nysgerrig på spørsmålet ... Eller kanskje hun bare gjennomskuet deg og ville teste din reaksjon da hun "slo tilbake". Det hender jeg kommer med litt halvsarkastiske kommentarer, ikke for å være slem, men for å se hvordan vedkommende løser det. Er ikke noe særlig interessert i å se sjekketriks som har blitt brukt et mangetalls ganger i aksjon ... Om man kan vise at man skiller seg ut og dermed holde på min interesse vil man kunne nå en del lenger. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Men var det ikke du som bare skulle spørre om en ting" Jeg ---> Nei, det var bare for å få din oppmerksomhet. Uansett... Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du kunne jo også sagt "øhm...faen jeg glemte det", og håpet på latter fra hennes side. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Men var det ikke du som bare skulle spørre om en ting" Jeg ---> Nei, det var bare for å få din oppmerksomhet. Uansett... Den likte jeg ... Gå fra å spille et helt åpenbart spill til å bli fullstendig ærlig og direkte. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ironi eller? .... Kan være begge deler.... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ville Vonca: Du driver ikke tilfeldigvis med PU? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 dicktator: Nei, i hvert fall ikke bevisst ... Men er ganske klar over hva det dreier seg om Trodde forresten det var kun noe gutter driver med, jeg Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Takk for mange flotte svar Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 "Men var det ikke du som bare skulle spørre om en ting" Jeg ---> Nei, det var bare for å få din oppmerksomhet. Uansett... Den var ikke så værst! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 dicktator: Nei, i hvert fall ikke bevisst ... Men er ganske klar over hva det dreier seg om Trodde forresten det var kun noe gutter driver med, jeg Playettes heter kvinnlige artister Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Playettes heter kvinnlige artister Jaså? ... og hvordan er spillereglene for jenter? Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Regler? For jenter? Så lenge dere viser interesse så er det vel relativt = score! Eller? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Regler? For jenter? Så lenge dere viser interesse så er det vel relativt = score! Eller? Jo, egentlig. Noen ganger trenger nesten ikke interesse å være et krav heller. Mener dere gutter selv at dere er litt enkle på noen områder? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Regler? For jenter? Så lenge dere viser interesse så er det vel relativt = score! Eller? Jo, egentlig. Noen ganger trenger nesten ikke interesse å være et krav heller. Mener dere gutter selv at dere er litt enkle på noen områder? Hehe, personlig vil jeg si at hvor enkel jeg er kommer helt ann på jenta/dama sin interesse. Har mine svakheter, det skal jeg ikke legge skjul på, klarer man å knekke dem fort så har jeg problemer Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 huff.. hater kjærringer. noen tips til å få følelser for gutter? altså KJÆLIGHETSFØLELSER?? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 huff.. hater kjærringer. noen tips til å få følelser for gutter? altså KJÆLIGHETSFØLELSER?? Bli homofil? noe jeg trooor man ikke bestemmer selv Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 pokker finnes INGEN jenter der ute som liker det samme som kameraten min gjør. kanskje jeg skal tvinge meg selv til å bli homofil? prøve meg på kameraten min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå