Hrodebert Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har noen sett Dawn of the dead? Er den skummel/bra? Skummel = Litt Bra = Ja Undertegnede har også anbefalt denne litt lengere opp i tråden. Riktignok den "nye" versjonen, ikke sett den gamle. Nye er sikkert bedre Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Snakker dere bare om den nye? Unger... Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 A Nightmare on Elm Street (1984) og Friday the 13th (1980), det er gode skrekkfilmer som du bare må få med deg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har noen sett Dawn of the dead? Er den skummel/bra? Den originale? Skummel? Ikke i nærheten. Bra? Ikke i nærheten. Den nye? Skummel? Ikke i nærheten, men brukbare effekter Bra? Ikke i nærheten, men brukbare effekter. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg syntes den var bra, men ikke særlig skummel. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 ok, denne tråden er litt utdatert nå xD Jeg vil ha noen varulvfilmer De skumleste dere kan tenke dere. Har sett Dog Soldiers og En amerikansk varulv i London/ Paris (delvis). Har sett coveret til en som så SKIKKELIG ille ut å se, men husker ikke navnet på filmen.. Var bilde av en svart varulv med spisse ører på coveret.. Mer husker jeg ikke. Noen som skjønner hvilken film og/ eller har andre anbefalinger til varulvfilmer? *grunnen til at jeg spør om varulvfilmer er at varulver er det jeg har mest vondt av å se xD Pokker så skummelt Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Sjekk ut Silver Bullet, du kan også spørre i Anbefalingstråden Endret 19. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Sjekk ut Silver Bullet hørt at den ska være skummel ja Kommer nok til å se den en gang, men så var det den filmen e snakka om, som e ikke husker navnet på.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) The Howling, Ginger Snaps og The Wolf Man er gode varulvfilmer. Sistnevnte får snart en remake som faktisk virker lovende. Endret 20. juni 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 The Howling, Ginger Snaps og The Wolf Man er gode varulvfilmer. Sistnevnte får snart en remake som faktisk virker lovende. THe Howling tror jeg at jeg har, virka grei den. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dog Soldiers er også en god varulvfilm synes jeg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dog Soldiers er også en god varulvfilm synes jeg. endelig noen som svarer.. Dog Soldiers har jeg Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 The Descent. Kvalitets film Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den skummleste filmen jeg har sett Må nok være " The blair witch project" Det er den skummleste filmen som finnes :s (min menning) Den er creepy skummel og jeg fikk mange frysninger i løpet av denne filmen. bare å se trailern vekker skummle miner fra filmen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Den skummleste filmen jeg har sett Må nok være " The blair witch project" Det er den skummleste filmen som finnes :s (min menning) Den er creepy skummel og jeg fikk mange frysninger i løpet av denne filmen. bare å se trailern vekker skummle miner fra filmen Den har e faktisk sett tror jeg da jeg var en del år mindre. Jeg måtte se vekk fra flere deler der jeg hørte de andre skreik, så jeg er bare glad for at jeg gjorde det En venn har filmen så kanskje jeg kan låne en gang :S Endret 6. juli 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 The Blair Witch Project må vere ein av dei dårlegaste skrekkfilmane eg nokon sinne har sett.. Lite skummel film. Synest derimot The Shining er bra. Norske Villmark gav meg òg ein liten støkk, ettersom eg bur nærme der den blei innspelt. Og The Ring vil eg ikkje snakke om... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hvor er egentlig Villmark spilt inn? Endret 6. juli 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Store deler av filmen er spelt inn i skogen på Kaupanger i Sogn og Fjordane Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har du vært med vannet og hytta og slik da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå