Gå til innhold

Anbefalinger av skrekkfilmer

-Just-Me-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

ok, denne tråden er litt utdatert nå xD

Jeg vil ha noen varulvfilmer :) De skumleste dere kan tenke dere. Har sett Dog Soldiers og En amerikansk varulv i London/ Paris (delvis).

Har sett coveret til en som så SKIKKELIG ille ut å se, men husker ikke navnet på filmen.. Var bilde av en svart varulv med spisse ører på coveret.. Mer husker jeg ikke. Noen som skjønner hvilken film og/ eller har andre anbefalinger til varulvfilmer?

*grunnen til at jeg spør om varulvfilmer er at varulver er det jeg har mest vondt av å se xD Pokker så skummelt :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den skummleste filmen jeg har sett :hmm: Må nok være " The blair witch project" :cry: Det er den skummleste filmen som finnes :s (min menning) Den er creepy skummel og jeg fikk mange frysninger i løpet av denne filmen.

bare å se trailern vekker skummle miner fra filmen :cry:
Lenke til kommentar
Den skummleste filmen jeg har sett :hmm: Må nok være " The blair witch project" :cry: Det er den skummleste filmen som finnes :s (min menning) Den er creepy skummel og jeg fikk mange frysninger i løpet av denne filmen.

bare å se trailern vekker skummle miner fra filmen :cry:

Den har e faktisk sett tror jeg da jeg var en del år mindre. Jeg måtte se vekk fra flere deler der jeg hørte de andre skreik, så jeg er bare glad for at jeg gjorde det :p

En venn har filmen så kanskje jeg kan låne en gang :S :p

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

The Blair Witch Project må vere ein av dei dårlegaste skrekkfilmane eg nokon sinne har sett.. Lite skummel film.

Synest derimot The Shining er bra. Norske Villmark gav meg òg ein liten støkk, ettersom eg bur nærme der den blei innspelt.

Og The Ring vil eg ikkje snakke om... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...