Gå til innhold

Hva er den værste tingen du har gjort mot noen du hater?


bruker234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde seriøse temperament problemer på barneskolen, så der har jeg gjort mang en ting jeg ikke er stolt av. "Jeg er glad for at faren din døde" to dager etter at han døde, kastet lysrør på samme fyren dagen etter, har tatt min bestevenns hode og slått det hardt inn i et tre flere ganger. Altså, flere ganger den gangen, aldri gjort det igjen.

 

Men jeg kan kontrollere sinne mitt nå, og alt som før trigget er null problem nå. Går vel mest i verbalt nå. Menne, det med faren er vel det ondeste jeg har gjort, og er vel noe av det ondeste som kan sies. :no:

Lenke til kommentar

Føler ikke at jeg kan poste noe særlig her da hate er et så kraftig uttrykk at kun en person har havnet i denne kategorien på 22 år.

 

Da jeg akkurat hadde begynt på ungdomsskolen kødda/flirta jeg med en vennine og klippa av hun litt hår i timen, det hadde en som var kin på hun i 10.klasse fått nyss om og skulle komme å kjekke seg ved å holde meg fast og klippe av meg hele luggen foran klassen jeg akkurat hadde begynt i, endte med at han måtte på legevakta og sy på plass fingern (falt ikke helt av men var ikke mye som holdt den igjen) hørte ikke noe mer fra han etter det.

 

edit: dette er altså ikke personen jeg hater, men måtte jo bidra med noe :tease:

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
*snip*

 

Hahaha.... genialt prank da :w00t: hadde vært artig å visst totalprisen/vekta, men skjønner det kan bli litt vanskelig å finne ut av ;)

 

Føler ikke at jeg kan poste noe særlig her da hate er et så kraftig uttrykk at kun er person har havnet i denne kategorien på 22 år.

 

Da jeg akkurat hadde begynt på ungdomsskolen kødda/flirta jeg med en vennine og klippa av hun litt hår i timen, det hadde en som var kin på hun i 10.klasse fått nyss om og skulle komme å kjekke seg ved å holde meg fast og klippe av meg hele luggen foran klassen jeg akkurat hadde begynt i, endte med at han måtte på legevakta og sy på plass fingern (falt ikke helt av men var ikke mye som holdt den igjen) hørte ikke noe mer fra han etter det.

 

edit: dette er altså ikke personen jeg hater, men måtte jo bidra med noe :tease:

 

Haha... kan vel trygt si han blei eid :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Sparke en ball fra straffemerket og sikta mitt på skrittet til en kjerring.

 

EDIT:

Så ikke det stod mot noen du hater.

 

Reiv ned en grein å slo noen med den en gang. Husker bare at faren hans ble veldig unhappy på meg.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Tror folk missforstod ganske bra. jaja slikt skjer.

 

Jeg er ikke hakket bedre enn noen av dere her, gjort like mye dumt som dere alle, blant annet knuste jeg fingra til min bestekompis i døra fordi han slo meg på 60 meter'n. (jeg var vel 15 da). Nå 10 år etter angrer jeg enda.

 

Derfor er vi alle /har vært unger med problemer.

Nå som sikkert mange av oss er voksne håper jeg få av oss er stolte av det vi har gjort, jeg er ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...