Gå til innhold

Hva er den værste tingen du har gjort mot noen du hater?


bruker234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er spesielt en ting som jeg kommer på. Var hos en kamerat jeg likte dårlig , så måtte jeg vente på rommet hans men han spiste middag. Det lå et kamera ute i gangen rett utenfør døra.(sikkert foreldrene sitt) Vel , jeg presterte å ta bilde av penisen min med alt tilbehøret før jeg la det tilbake der det lå.

 

Det er mange år siden , gjør ikke sånt nå lenger :p

Lenke til kommentar

Husker at jeg dælja til en jente i klassen (!) på barneskolen en gang. Kan ikke huske hva som var opptakten, men jeg angret som en hund etterpå. Og så var det foreldremøte en uke etterpå, og jeg vet at læreren min fikk vite om at jeg hadde gjort det. Husker hvor jeg gruet meg til foreldremøtet... men læreren sa ingen ting til foreldrene mine. Det var lettelse det! Fra da av har jeg vært snill gutt. :p

Lenke til kommentar

jeg har banket utallige mennesker.

 

F.eks det var noen som prøvde å ta på meg en rosa lue ( ROSA lue FSS ), første gang sa jeg rolig og behersket: Stopp, de stoppet ikke, Andre gang sa jeg ikke rolig og behersket, Jeg SKREK STOPP , Og slo han, så han begynte å blø neseblo.

Visst faen måtte ikke JEG tørke opp blodet også!

 

og i andreklasse holdt jeg på å drepe en person jeg var bestekamerat med nå, Jeg sto å slo hue hans ned i snøen og kvelte han.

 

Skal nevnes at jeg har en fordel på kropp, da jeg spiller hockey, og trener ofte.

Lenke til kommentar
jeg har banket utallige mennesker.

 

F.eks det var noen som prøvde å ta på meg en rosa lue ( ROSA lue FSS ), første gang sa jeg rolig og behersket: Stopp, de stoppet ikke, Andre gang sa jeg ikke rolig og behersket, Jeg SKREK STOPP , Og slo han, så han begynte å blø neseblo.

Visst faen måtte ikke JEG tørke opp blodet også!

 

og i andreklasse holdt jeg på å drepe en person jeg var bestekamerat med nå, Jeg sto å slo hue hans ned i snøen og kvelte han.

 

Skal nevnes at jeg har en fordel på kropp, da jeg spiller hockey, og trener ofte.

Not cool!

Hater ingen jeg, sånn egentlig , men det hender det kommer dager jeg hater alle :O

Lenke til kommentar

en gang dyttet jeg ned en unge ned en trapp og en annen gang så dyttet jeg en unge ned for et stup på 2 meter. gjikk bra med begge ungene da de fikk lettere skader som noen blåmerker og skrubbsår, da var jeg 10 år. har aldri drevet med vold og det har hellre ikke fristet å drive vold etter det og det er snart 20 år siden.

 

ellers har jeg klart å få andre til å bli uvenner og krangle veldig. psyket ut folk til dem har blitt syke i hodet sitt og stjålet alle pengene til en person og familen til personen uten å bli oppdaget.

 

jeg angrer veldig og en dag skal jeg stå for det jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Hmm, tror jeg kanskje har gjort det et par ganger :hmm::innocent: (Altså dratt den lenger enn til grensa)

Med blandt andre en fyr i klassen min som satt i rullestol (var ikke bare meg det, så egentlig enda værre, han gråt så godt som hver dag, frem til de ble nødt til å sende han til en annen skole). Ogsp var det disse lærerne som ikke tålte at jeg kjefta tilbake. Og de to lærerinnene jeg fikk til å gråte i første time med dem. Også diverse damer på utesteder som prøvde seg med attitude :hmm: Diverse sosialt retarderte personer som jeg ikke orket mer.

Det værste jeg kommer på på sittende rumpe var vel det men han i rullestolen, i og med at vi var 3-4 ekstreme som mobbet han og resten av klassen lo, også gjorde vi jævlig mye dritt med rullestolen hans, det var det som var mest lol egentlig. Så er egentlig ikke så slem som jeg liker å tro at jeg er :( Må være fordi jeg egentlig ikke hater noen tbh, bare blir irritert.

Bwhaha! Du er jo god på å fornærme jenter med puppene på vift på byen også. ;)

 

Verste jeg har gjort er vel å brekke lebestiften til en jente.

Lenke til kommentar

Ser en del skriver at de har slått en eller annen, pga ei lue osv.Blir bare teit å skrive om. Alt for vanlig. Dont get mad, get even.

 

Vil ikke si vi hatet dem vi gjorde det jeg skal skrive om nå; kanskje den ene dagen.. men men here it goes, Historie om når jeg var ung og utspekulert:

 

 

Jeg og en kompis var forbanna på to andre felles kompiser, som hadde snakket dritt bak ryggen våres. En kveld vi kjeda oss fant vi på noe veldig jævlig og utspekulert. (Veldig lenge siden. 15-16 år år siden tror jeg, vi er venner i dag)

 

I posten hadde jeg fått en postordrekatalog med reklame for alt mulig piss. Alt fra lær å tegne kurs til cder og kondomer.

 

Vi begynte å fylle dem ut i deres navn. I VELDIG STORE kvantum. Bestilte vel opp i mot 9000 kondomer til hver av dem. hundrevis av cder, symaskiner og alt mulig annet, vi posta alt som var i postordrekatalogen.

 

Det ble et helsikkens spetakkel. Faren til han ene jobba på posten, og så at det var bestilt flere trailerlass med varer til sønnen. ( har alltid lurt på totalvekta på det vi bestilte, men det finner vi aldri ut). Tror han fikk stoppa det før det ble sendt over fjellet.

 

Ble oppringt et par dager etter vi hadde posta.

Vi var hovedmistenkte men nektet all skyld. De sa de hadde beviser og ville politi anmelde, hvis vi ikke innrømmet at det var vi som stod bak. Vi beholdt maska og det ebbet ut i ingenting.

 

Etter noen turbulente uker ble vi venner igjen. Og det er vi i dag også. Happy ending.

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...