skisser Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i et sånn sølvfarget halskjede for gutter? Har sett at veldig mange gutter har det! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hva slags sølvfarget halskjedde? Må nok beskrive litt bedre. Dog Tags? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hva med en sølvlenke fra en gullsmed? Lenke til kommentar
skisser Skrevet 25. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Nei ikke dog tags. Vis dere der i vedlegget så er det noe i denne duren.. Gullkjede, blir ikke det litt for femi? Nei ikke dog tags.Vis dere der i vedlegget så er det noe i denne duren.. Gullkjede, blir ikke det litt for femi? Noen som vet hvor man kan få tak i slike kjeder??? Endret 26. september 2008 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Jernia? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Jess. Kjøp kjetting. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Google is your friend http://jewelry.hsn.com/mens-8-6mm-sterling...0Curb-Link%2024 Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Gullkjede, blir ikke det litt for femi? Nå har vel "gangstera" i statene osv noe slik som 98% av alle gull smykker i verden, så om det er så femi er jeg ikke så sikker på. Du kan jo prøve å kalle en av de gutte femi, så skal vi se hvor lenge du lever ^_^ ontopic: du har ikke vurdert hvit gull eller platina da? syns selv de er penere enn sølv smykker. Har ett par ringer og noen halskjeder i hvit gull. Lenke til kommentar
skisser Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Google is your friend http://jewelry.hsn.com/mens-8-6mm-sterling...0Curb-Link%2024 ja! det er akkurat sånn jeg ville ha tak i!! får jeg kjøpt det på jernia?tror ikke det da. tror du dere at jeg kan få kjøpt det på en gullkjede butikk? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 På en gullsmed alà Bjørklund tenker du på? Gudene vet, men du får et like 'stilig' et på Jernia. Jeg husker i dagene når jeg var 'gangster' (6 klasse.) så brukte jeg et sånt til lommeboka. Lenke til kommentar
skisser Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 På en gullsmed alà Bjørklund tenker du på? Gudene vet, men du får et like 'stilig' et på Jernia. Jeg husker i dagene når jeg var 'gangster' (6 klasse.) så brukte jeg et sånt til lommeboka. Okei! Da skal jeg se på jernia! men selges det med sånn feste/lås? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Glitter selger også, men skal du ha noe som holder, bør du sjekke en gullsmed. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Har et slikt kjede. Av merket "alexander" som jeg kjøpte på "Juvelen" (Gullsmedkjede) i Porsgrunn i sommer. Dem har det sikkert mange andre steder også Husk at sølv er dyrt da. Kosta meg 1.450kr. Man kan også kjøpe et billigere stålkjede til 4-600, men så jålete jeg er av meg så holder jeg meg til ordentlige saker Bilde Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Lagde disse til meg selv i sta. Ghetto Fabulous Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Fine Dersom det finnes "sølv"-perler, er saken i boks. Ikke koster det mange kroner heller, og de kan masseproduseres av barna våre i barnehager over hele landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå