Arne Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei! I prisklassen under 400kr, finst det noe bedre enn PX100 der? Jeg har hatt sennheiser PX100 i halvannet år nå, men det gikk hull på ledningen, og lyden er borte, samt at det er dårlig kontakt andre steder også. Så de er med andre ord modne for utskifting. Men for meg, så er hodetelefoner forbruksvarer, derfor vil jeg ikke kjøpe noe dyrere enn 400 kr. Lurer på om jeg bare skal satse på et par nye sennheisere, siden jeg var såpass fornøyd med de, eller hva sier dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 kjøp et nytt par, ikke noe som er bedre i den prisklassen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Skal bestille dem nå! Takk for svar. Nå har jeg liksom nettopp fått visa-kortet, og så påstår de forbanna cdon-folka at jeg ikke kan bestille hos de hvis jeg er under atten likevel! Tenkte jeg kunne bestille de hos MPX, men der koster det 150 i frakt. Noen gode plasser dere tror jeg kan bestille de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 om du har en hifiklubben i nærheten er det billigst, 349 kr Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvordan er disse sammenlignet med PX100? https://prisguiden.no/product.php?produc...5008#userReview Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ville satset på disse over PX100: Koss KSC-75 AKG K81 DJ Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har kossen, men gud som jeg avskyr de bøylene til øret:S mulig jeg kan slakte noe gammel møkk i jula å fikse noe annet opplegg, men må som sagt komme meg hjem til hauen med avlagte, ødelagte ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå